x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Seguretat

Un pres es fuga a Espanya aprofitant un permís mèdic per fer-se proves

El reclús té diagnosticat un càncer i la Batllia va ordenar que es fes unes anàlisis al país veí que no podia fer-se aquí
Un pres de caràcter preventiu de nacionalitat espanyola, condemnat per tràfic de drogues, es va fugar dimarts passat de la presó de la Comella aprofitant que la Batllia li havia concedit un permís per viatjar fins al país veí i fer-se unes proves mèdiques. El benefici se li va atorgar perquè el reu té diagnosticat un càncer, i malgrat que les primeres proves se li van fer a l’hospital Nostra Senyora de Meritxell, en necessitaven unes altres que no se li podien practicar aquí. No és la primera vegada que la Batllia ofereix aquesta possibilitat, perquè tal com va explicar
  • #18 Xavier C
    (21/10/18 19:31)

    Incompetents, no. No crec que hi hagués ningú tan ruc com per pensar que tornaria. És una manera per fer l'acció "humanitària" de tornar-lo a casa i,sobretot, d'estalviar-se despeses

    Respondre
  • #17 toni
    (20/10/18 17:27)

    un tractament menys que ha de pagar la C.A.S.S

    Respondre
  • #16 Joan
    (20/10/18 15:51)

    Colla d'incompetents (pel que voleu)...feu pena...

    Respondre
  • #15 PEPE
    (20/10/18 14:28)

    Quien problema tan important , crec qué al nostre Paìs tenim  altres problemes mes preocupants

    Respondre
  • #14 Pere
    (20/10/18 13:03)

    "Vas al metge, et fas les proves, però tornes, eh!". Jajajajaja!. Ineptes, incompetents!.

    Respondre
  • #13 Gatfer
    (20/10/18 12:48)

    Deu estar a Waterloo, ultimament tots els delinquents van alla a regugiar-se.

    Respondre
  • #12 Menys privilegis
    (20/10/18 11:30)

    Entenc l'humanitat de la decisió. Peró entre el tracte humà i els privilegis i va un tros. A càrrec de qui van aquestes proves mèdiques a l'estranger? Les presons cada cop més semblen hotels. Doncs enviar-lo a la presó a España i allí que el portin a fer proves.

    Respondre
  • #11 The Observer
    (20/10/18 11:21)

    Un de menys per mantindre, esperem que no demanin que ens l'estraditin

    Respondre
  • #10 Lluís
    (20/10/18 11:08)

    Molt bé Sr Espot !!!! I vol ser cap 

    Respondre
  • #9 Sincerament
    (20/10/18 10:32)

    Objectiu: que pagui el costós tractament de la malaltia Espanya, de pas, es quedin el delinqüent. Serà que aquí només es vol gent productiva?

    Respondre
Veure’n més
18
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts