x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Cas BPA

L'A critica la ingerència d'Espanya per obtenir dades de Banco Madrid

Jordi Gallardo demana que Govern aclareixi la manera en què les autoritats financeres espanyoles van aconseguir la informació
Jordi Gallardo.

Jordi Gallardo.

Jordi Gallardo.

Actualitzada 15/10/2018 a les 16:35
El president de Liberals per Andorra, Jordi Gallardo, denuncia la manera en que les autoritats financeres espanyoles van obtenir les dades dels clients de Banco Madrid i critica "la ingerència d'Espanya a la sobirania d'Andorra". Jordi Gallardo ha considerat que "es van fer sense els drets garantits a la constitució" i que "podrien haver-se quedat amb dades dels clients de BPA". Gallardo ha remarcat que "no tot s'hi val per obtenir informació" i ha demanat al Govern "que aclareixi la manera en que es va dur a terme" i ha assegurat que "si es constata que va ser així demanarem dimissions".
Etiquetes
  • #16 Cachondo
    (15/10/18 22:45)

    Jordi va dir..
    Separació de Poders??? que et penses que es aixó una democracia???? jajaja aixo es com a casa teva, separacio de Poders pero mana sempre la dona !!!

    Respondre
  • #15 Cloacas del Estado
    (15/10/18 22:10)

    Ja era hora que es reconegués a nivell de política nacional la vergonyosa extorsió que va fer Espanya en relació a Andorra. Que sapigueu que la poli espanyola va fer de les seves amb els seus amiguets dels diaris per destruir rivals polítics (els Pujol entre d altres) i Andorra, en comptes de mantenir-se al marge, va permetre aquesta succió indeguda d informació per part de la poli espanyola... Després venen comentaris com: aquests independentistes bla bla bla. Almenys ells venen de cara, Espanya ataca per les esquenes...

    Respondre
  • #14 Jordi
    (15/10/18 19:50)

    No entenc perquè li preguntat al Govern. No coneix la separació de poders? Hauria de demanar explicacions a la justícia.

    Respondre
  • #13 Dario
    (15/10/18 19:47)

    Si és cert el que diu el Sr Gallardo no sería més normal que algun afectat s'hagués querellat? 

    Respondre
  • #12 Yes we can
    (15/10/18 17:54)

    Per fi el Diari d 'Andorra pública alguna notícia dels Liberals sense que aquesta sigui un atac, O una burla, sinó una notícia simple sense interpretacions interessades del redactor.

    Respondre
  • #11 Capon
    (15/10/18 16:07)

    Albert va dir..
    Potser el que tens tu és enveja, sense pel no cal gomina, cert...en quant a les neurones el teu comentari t'ha traït.

    Respondre
  • #10 ciutadà
    (15/10/18 15:53)

  • #9 ciutadà
    (15/10/18 15:52)

    Sr. Marron va dir..
    ordres de qui??????? perque com no ho expliquin bé s'ho mengen ells.... per cert BRAVO JORDI !!!!!!!

    Respondre
  • #8 ciutadà
    (15/10/18 15:39)

    si és cert que es van endur les dades de clients de BPA i de Banco Madrid, el que haurien de fer els clients és presentar una querella criminal per aclarir l'afer... si jo fos client és el que faria sense dubtar-ho! per que si hem d'esperar les explicacions del Govern "vamos arreglaos"...

    Respondre
  • #7 Tamarroland
    (15/10/18 15:38)

    El servilisme de DA amb el Gobierno d'Espanya té aquestes  conseqüències. Vergonyós el paperot de Toni Martí amb Rajoy. Vam traïr la confiança de molts catalans que tenien els seus diners al país. Si els catalans treuen d'Andorra els calers que encara tenen aquí, ens enfonsem.

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts