x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
decisions judicials

Béns embargats als acusats de BPA

El Tribunal de Corts ordena la prohibició de vendre propietats als processats i totes les seves possessions queden embargades per si han de pagar la sanció
El Tribunal de Corts ha ordenat l’embargament de tots els béns dels vint-i-cinc processats pel cas BPA per tenir garanties de pagament si fossin condemnats a les sancions que demana la fiscalia. Els autes van tenir lloc el setze de juliol i signifiquen que s’estén a tots els implicats les mateixes mesures per prevenir l’alçament de béns que ja s’havia pres contra alguns dels principals acusats, entre els quals Joan Pau Miquel o Santiago de Rosselló. Corts indica que s’ha d’efectuar l’embargament en estar acusats per “blanqueig de diners, en el seu tipus qualificat, en ser els fets comesos en
  • #14 Pepito
    (28/07/18 21:14)

    No os agraden els meus comentaris? Ahhhh es veritad que al panfleto del govern no se li pot criticar.

    Respondre
  • #13 Doncs venga!!!
    (28/07/18 20:28)

    Doncs si realment només complien ordres ( cosa q no se ni discuteixo), que tinguin collons i diguin qui les dictava.... prou de victimisme si us plau, a menys q digueu la veritat... 

    Respondre
  • #12 Pepito
    (28/07/18 20:01)

    PEP.....
    El poble andorra no, el govern andorra.
    Hi ha molta gent que llegueix els diaris, no nomes un diari.

    Respondre
  • #11 Pep
    (28/07/18 14:43)

    Julia Fernandez va dir..
    a la lista hi ha treballadors que solamente han cobra un nomina i que mai a robat, ni que mai a cobrat un euro de mes i el poble andorra els esta condenan de per vida a ells i les seves families  simplement per esser treballandors de BPA., i lo mes fort es que el tribunal de cort ho sap..!!!

    Respondre
  • #10 Julia Fernandez
    (28/07/18 14:01)

    Lara va dir..
    Segur que tots son culpables,? a la lista hi ha persones honrades i bones

    Respondre
  • #9 Lara connaît quelqu'un qui lui a dit qu'on lui a dit
    (28/07/18 13:36)

    Merci de cette contribution circonstanciée.

    Respondre
  • #8 Tomás de Torquemada 1420
    (28/07/18 11:46)

    Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra ....

    Respondre
  • #7 Lara
    (28/07/18 11:25)

    sants tampoc eren

    Respondre
  • #6 Caps de Turc
    (28/07/18 10:56)

    Torna la Patent de Cors, que et permet espoliar legalment als altres .....

    Respondre
  • #5 Els veritables culpables?
    (28/07/18 10:49)

    I als que realment es van fer rics amb tot el muntatge quan els processen o com ja eren rics estan exemlts de la justicia?

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts