x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Infraestructures

La Cambra signa el conveni per iniciar els estudis sobre la viabilitat de l'aeroport

La filial d'Airbus francesa, Navblue, analitzarà el procediment d’aterratge-enlairament i radis d’acció dels avions
Miquel Armengol, president de la Cambra de Comerç, i Thomas Lagaillarde, director general de Navblue França

Miquel Armengol, president de la Cambra de Comerç, i Thomas Lagaillarde, director general de Navblue França

Miquel Armengol, president de la Cambra de Comerç, i Thomas Lagaillarde, director general de Navblue França

Actualitzada 26/06/2018 a les 17:00
La Cambra de Comerç i la filial d'airbus francesa, Navblue, han signat avui el primer estudi sobre la viabilitat de l’aeroport a Andorra, a Tolosa. El document signat pel president de la Cambra, Miquel Armengol, i el director general francès, Thomas Lagaillarde, compren el procediment d’aterratge-enlairament i radis d’acció dels avions A319, A320NEO i A321NEO-LR.
Etiquetes
  • #4 dand
    (26/06/18 18:16)

    a casi tots els aeroports de les grans capitals , el temps de transit de l'aeroport al centre aproximadament hi ha 30/45 minuts , aqui som el unic pais del mon que voldrem que els avions aterrin a al mig de tot!! quin problema te el aeroport de la seu? el gps? doncs paguem aquest gps i deixem de trinxar muntanya

    Respondre
  • #3 Ivan
    (26/06/18 18:08)

    Si senyor!! Felicitats a la Cambra de Comerç!!  Cal fer l'esforç de veure quines oportunitats tenim d'obrir-nos al mòn sense passar pel Pas de la Casa o La Seu d'Urgell! Potser aquesta és la porta a una nova viabilitat econòmica! 

    Respondre
  • #2 Gepetto
    (26/06/18 17:49)

    Donçs jo no ho trobo malament, amb els milions del tunel dels 2 valires que no serveix per res ja es podria haver fet una bona part. Tots els paisos desenvolupats tenen almenys un. I no comparem el turisme de Lleida amb el d'Andorra.

    Respondre
  • #1 Jordi Brau
    (26/06/18 17:37)

    Construïr l'aeroport a Andorra, a més d'un crim ambiental és una estratégia per incorporar diner públic a iniciatives privades... tots sabem que si s'acaba fent, serà govern qui haurà de suportar una infraestructura que serà deficitaria, com ho són la gran majoria d'aeroports del món mentre uns pocs en treuen un interessant rédit econòmic. Que Deu ens agafi confessats.

    Respondre
4
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477