Les vacunes s'han de subministrar quinze dies abans de sortir del país
Actualitzada 08/06/2018 a les 17:19
L'Organització Mundial de la Salut (OMS) recomana a les persones que visitin Rússia amb motiu del mundial de futbol que es vacunin contra el xarampió, la rubèola i les galteres, conegudes com a "triple vírica". Les vacunes s'han de subministrar, com a mínim, quinze dies abans de viatjar.
Els esdeveniments massius augmenten el risc de transmissió i els viatgers poden retornar al seu país d'origen amb malalties com el xarampió, que pot tenir conseqüències per a la seva salut i per a la de la població no protegida.
Es preveu que la Copa del món atregui fins a un milió de persones de tot el món i, de fet, dels 32 països que hi participaran, 28 han notificat casos de xarampió aquest any. L'any passat els casos a Europa es van quadruplicar i el primer trimestre del 2018 es van registrar més de 18.000 casos de xarampió, sobretot provinents de França, Grècia, Sèrbia i Ucraïna. A Rússia es van detectar més de 600.
-
#3 Ximpleries i negoci
(08/06/18 22:45)
-
#2 peret
(08/06/18 22:02)
-
#1 Big Pharma
(08/06/18 18:34)
Ximpmeries i negoci, absolutament d'acord amb opinió 1.Os imagineu el negoci si tots els assistents es vacunessin?? Si tant malament esta la zona que canviïn el lloc de mundial, ja veurieu com ens inundarien amb contrainformació de faire totalment invers !
Respondre