Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Imatge de la píndola de l'endemà i detall de la capsa on especifica que no cal recepta mèdica.
Fonamentalisme pseudo feminista va dir..
Per poder donar-li valor al teu comentari m'agradaria saber si existeix cap estadística sobre el mal ús (o sigui com a anticonceptiu regular). D'altra banda desmitificar segons quines llegendes urbanes sobre el tema:
-NO; no es pot utilitzar com anticonceptiu regular. Basicament i resumint perquè no funciona.
-NO;no et deixa infèrtil.O almenys no hi ha cap estudi que demostri el contrari.
-NO;no protegeix tot el mes,ni tampoc ho fa de les malalties per contacte sexual.
-NO;NO PRODUEIXEN L'Avortament NO SÓN ABORTIVES per tant companys/es tranquils.
-NO; no són el 100/100 efectives.
Gregori va dir..
Estàs barrejant diferents coses i fent un comentari populista.No ajuda al debat ni aclarir res.
Menys medicocràcia. va dir..
En aquest cas, no puc donar-te la raó. Dona d'aquest col. Lectiu hi ha massa fanatisme, en detriment d'una correcta informació.
Fonamentalisme pseudo feminista va dir..
Millor que els col.lectius feministes es procurin píndoles a Espanya a disposició de les dones del país. Aquests col.lectius informaran més i millor dels riscos i abusos.
Deixeu de desbarrar sup, i deixeu també de banda les creences. Aquesta es una bona mida per la salut de la dona i, sobretot, de les joves. La venta sense recepta va en contra de l'opinió dels col. legits de metges i a favor del negoci de les químico-farmaceutiques, que son les que han conseguit la venta lliure,pero axó posa en risc la salut de les joves que, desgraciadament, l'utilitzen com quasi un mètode anticonceptiu, i no com s'hauria de fer: per casos extrems i puntuals. És una bomba hormonal de la que no es pot abusar com s'està fent. Ningú la negarà en cas de necessitar-se, però s'ha de controlar el seu ús, axó no te que veure a. B cap "llibertat" i si que cal més "coneixement. Felicitats per la mida sanitària!
Respondre
pendrivered va dir..
Que formes part d'alguna “manada” ? No procedia validar aquest comentari si l'he entès bé.
Cawen dioossss...... va dir..
deus saber tu mes que els metges de tots els països desenvolupats perquè a la resta d'estats es dona sense recepta. Abans de dir tonteries a veure si anem a estudiar per treure'ns el graduat escolar.
És paradoxal i alhora significatiu que els pobres necessitem habitatges dignes, menjar sense especulacions i escoles gratuïtes, i en el seu lloc se'ns proveeixi csi gratuïtament de condons, píndoles abortives i altres formas d'esterilització perquè no ens multipliquem.
RespondreEnhorabona a l´afortunat!
Respondre
Fonamentalisme pseudo feminista va dir..Deixeu de desbarrar sup, i deixeu també de banda les creences. Aquesta es una bona mida per la salut de la dona i, sobretot, de les joves. La venta sense recepta va en contra de l'opinió dels col. legits de metges i a favor del negoci de les químico-farmaceutiques, que son les que han conseguit la venta lliure,pero axó posa en risc la salut de les joves que, desgraciadament, l'utilitzen com quasi un mètode anticonceptiu, i no com s'hauria de fer: per casos extrems i puntuals. És una bomba hormonal de la que no es pot abusar com s'està fent. Ningú la negarà en cas de necessitar-se, però s'ha de controlar el seu ús, axó no te que veure a. B cap "llibertat" i si que cal més "coneixement. Felicitats per la mida sanitària!
RespondreDefineix fanatisme si us plau, crec que trobaràs altres exemples molt més encertats que els que menciones gratuïtament. Et desmitifico algunes llegendes urbanes sobre aquests moviments feministes andorrans:
-Són feministes felices pirinenques que no odien als homes que algunes lis agrada pintar-se els llavis i portar tacons. Per entendre'n's més: insisteixo no odien els homes, ni els sostenidors, ni creuen que les dones hagin de manar sempre, ni tampoc els homes.
-La Informació que es dóna públicament l'avala estudis com el que va fer l'ONU en què suspenia Andorra sobre matèria de drets humans. La majoria relacionats amb els drets de les dones. No crec que aquesta informació sigui esbiaixada ni amb cap intenció malèvola geopolítica .
-Aquests grups treballen en què tota la ciutadania se senti orgullós de ser Andorrans, en un món cada vegada més globalitzat.