x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Economia

Posar en marxa la marca Andorra de la CEA costarà prop de 170.000 euros

L’empresa encarregada de crear-la preveu que en cinc o deu anys estarà posicionada al mercat
La Confederació Empresarial (CEA), poc després de l’aprovació de la Llei d’inversió estrangera, es va adonar que l’Andorra del negoci, de la inversió i de la tecnologia era molt desconeguda al món. La reflexió que van dur a terme davant d’aquest fet els va dur a plantejar-se la necessitat de redefinir la marca Andorra i es van posar mans a la feina. Ho va explicar ahir Pere Augé, president de la comissió Marca Andorra i Comunicació de la CEA, en un acte en el qual es va donar a conèixer l’empresa encarregada d’establir un mecanisme de treball que posi en
  • #8 lluis
    (01/06/18 21:04)

    I quina és la participació pública d'aquests 170.000 euros???? Amb quina quantitat col·labora la part pública amb la part privada? Ja està bé de malgastar.

    Respondre
  • #7 Complex d'inferioritat
    (01/06/18 18:59)

    Ja tenim marca Andorra, la de donar els diners al forà en comptes de fer país .... aquesta és la nostra veritable marca, tenim com a societat tal complex d'inferioritat que preferim repartir els diners als de fora pensant que ho faran millor, amb tal de no afavorir a algun dels nostres ....

    Respondre
  • #6 Enric
    (01/06/18 18:15)

    Quina marca, la del Low Cost .....?

    Respondre
  • #5 riki
    (01/06/18 14:48)

  • #4 Laura
    (01/06/18 14:16)

    La marca Andorra existeix com a país outlet, on regalem lo que no fa enlloc  exemple cirque de soleil
    Som la marca de país que no parem en les rebaixes i a mes ara rebaixen l'import del tax FREE per acabar d'arruinar el petit. comerç
    Això es la marca Andorra que han conseguit 
    Una MERDA

    Respondre
  • #3 lili
    (01/06/18 13:26)

    i no em podríeu fer un petitonet prèstec per comprar-me un mòbil nou i més bonet del que tinc que se m´ha mort de tanta guerra, i com em tenen més pobre que les rates, no puc continuar fent "Marca Andorra", aquella que als Andorrans de Cor i d´Essència no ens agrade gens ni mica... us els tornaré ni que sigui rentant plats...

    Respondre
  • #2 Cal Millorar
    (01/06/18 11:56)

    La marca Andorra ja existeix i es prou coneguda, el que cal es fer les coses bé per no desprestigiarla.

    Respondre
  • #1 Carles
    (01/06/18 11:33)

    La CEA que se suposa que vetlla per el teixit empresarial andorrà, paga 170.000 euros a una empresa de fora d'andorra per posar en marxa la marca Andorra... quan hi han empreses andorranes suficientment professionals per liderar aquest projecte. Fem País...

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts