Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Consell de ministres

Rajoy s'interessa per reunir-se amb Martí

El mandatari espanyol ha fet saber que participarà a l’acte de dilluns pels 25 anys d’inici de relacions diplomàtiques
El cap de Govern, Toni Martí, es reunirà amb el president espa­nyol, Mariano Rajoy, dilluns que ve en el marc de l’acte de celebració del 25è aniversari de l’establiment de relacions diplomàtiques entre els dos estats. El ministre portaveu, Jordi Cinca, va revelar ahir a la roda de premsa posterior al consell de ministres que ha estat el mateix Rajoy qui s’ha interessat per assistir a l’acte i mantenir una trobada amb Martí. “El govern espanyol ens va fer saber que el president tenia la intenció d’assistir a l’acte”, va explicar, detallant que per tant “s’ha previst una reunió de
  • #21 Gatfer
    (31/05/18 20:02)

    Quan tardi més en quedar, en comptes de quedar amb el presidente, quedarà amb l'ex-presidente! Espero que la moció de censura arribi a bon port. Hola Repùblica! Com a Andorrà, estaré encantat de tenir uns veins republicans que respectin els països sobirans i que alfori els lligams entre nosaltres. Visca Andorra i Visca la República!

    Respondre
  • #20 Pere
    (31/05/18 19:57)

    Uns han caigut per corruptes i els altres cauran per rucs i mals Andorrans.

    Respondre
  • #19 Canòlich
    (31/05/18 18:55)

    Ara, segur que ja no hi ha reunió Martí/Rajoy...

    Respondre
  • #18 tu fiel amigo
    (31/05/18 16:32)

    se fuerte m.rajoy....desde andorra haremos lo que podremos.....A. Martí

    Respondre
  • #17 jeje
    (31/05/18 13:49)

    Jo crec que la reunió és per que m.rajoi vol demanar asil politic a Andorra.

    Respondre
  • #16 Visto lo visto
    (31/05/18 13:43)

    És impressionant la poca simpatia que desperta el cap de govern, Toni Martí. DA hoy té fatal per a les eleccions i les reunions que tindrà el Mariano Rajoy, "ME CALLO". Mariano i Antonio, Antonio i Mariano.

    Respondre
  • #15 Par de dos....
    (31/05/18 12:57)

    Mariano i Antonio .... tots dos "líders" tenen alguna cosa en comú, la seva inexistent credibilitat.

    Respondre
  • #14 Cites populars
    (31/05/18 12:44)

    "Déu els cria i ells s'ajunten", i "Digues-me amb qui vas i et diré qui ets", pura saviesa popular basada en el sentit comú.

    Respondre
  • #13 Reunio....... Dimitiu ja tots dos!!!!
    (31/05/18 12:10)

    Plegueu ja tots dos!!! Fareu un gran favor al poble!!!
    Se os acaba el xollo!

    Respondre
  • #12 jo
    (31/05/18 11:26)

    clara va dir..
    ... l'altre li queden "3 telediaris" i de moment encara no l'han condemnat JAJAJAJAJA

    Respondre
Veure’n més
21
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts