Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Successos

'Caçat' un andorrà a 188 quilòmetres per hora a l'N-260

La policia catalana el denuncia penalment per anar al doble de la velocitat permesa a la via
Els mossos d’esquadra van controlar dimarts passat un home de nacionalitat andorrana que conduïa al doble de la velocitat permesa en una tram de la carretera N-260 a l’altura de la localitat del Pont de Bar, a la comarca de l’Alt Urgell, va informar ahir el cos d’ordre de la Generalitat de Catalunya en un comunicat de premsa. Els agents de la policia catalana van denunciar l’andorrà, de 29 anys d’edat, per un delicte contra la seguretat viària per circular a una velocitat penalment punible. Els fets van passar a tres quarts de nou del matí en el transcurs d’un
  • #13 karlitos
    (03/05/18 22:31)

    Si Aquest cotxe es de color blanc, el radar no ho detecta......

    Respondre
  • #12 ipocresia
    (03/05/18 19:29)

    Si els cotxes no passessin de 140km/h i tinguessin 110cv, això no passaria, però és millor vendre vehicles de 400cv i que puguin circular legalment per la carretera, sòm una mica ipòcretes no? menys potència, menys consum i menys contaminació, estalviariem combustible i potser no hi hauria accidents tant greus. Total, ara no pots treure-li tot el "profit" a un cotxe amb molts cavalls, hi ha radars per tot arreu.

    Respondre
  • #11 Fast and furious
    (03/05/18 15:07)

    Quina caça de bruixes, ara córrer amb un cotxe segur en una via recta sense cap tipus de perill està considerat delicte greu, amb calabós i severes penes econòmiques, però es segueixen fabricant cada vegada més cotxes esportius i es fomenta la velocitat en tots els mitjans de comunicació i entreteniment, què esperem?

    Respondre
  • #10 Nelna
    (03/05/18 14:00)

    45 AMG a fons....!!! va dir..
    Aquest individu és perillós. Pot matar algú conduint així ! Haurien de donar el seu nom i cognom ! 

    Respondre
  • #9 linxament si
    (03/05/18 13:26)

    Doncs si en algun cas estic a favor d'un linxament públic és en el d'individus com aquest. I d'uns assotitos en la plaça pública també. Perquè les multes els rellisquen

    Respondre
  • #8 The Observer
    (03/05/18 12:36)

    Davant del dubte, peu a fons

    Respondre
  • #7 45 AMG a fons....!!!
    (03/05/18 12:05)

    Una altra vegada aquesta notícia, no la vau posar ahir? Quin interès teniu en això?

    Respondre
  • #6 Jhon
    (03/05/18 11:14)

    justícia va dir..
    No es fer un linxament. Aquesta gent circula tots els dies per les nostres carreteres ficant en perill a totes les persones. Hauríem de s'apigue nom i cognoms per ficar li cara i ulls a personatges com aquest. Lo més raro es que aquesta gent no tingui multes en Andorra

    Respondre
  • #5 Estadi comunal
    (03/05/18 11:13)

    188 km és la velocitat real, la del marcador serien 200 km/h a Pont de Bar..., per flipar el nen de papa... no diria res si no fos pare però com que si que ho soc i un impresentable com aquest ens pot fer mal a molts demano a la policia d'aquí prengui mesures si el veuen conduir així per aquí, gràcies!!

    Respondre
  • #4 justícia
    (03/05/18 09:54)

    Quants dies ha de sortir a tots els diaris? Ja va sortir ahir a molts de catalans i d'Andorra. Que pagui la multa i condemna, però no cal crucificar-lo ni fer un linxament.

    Respondre
Veure’n més
13
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts