Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Economia

Els sindicats no organitzaran cap manifestació l'1 de maig

L’USdA, en desacord amb el projecte de Govern per regular les protestes
El secretari general de l’USdA, Gabriel Ubach, va explicar ahir en declaracions al Diari que enguany tampoc hi haurà cap manifestació l’1 de maig. De fet, des del 2011 el país no viu cap protesta aquesta data. Enguany, a diferència del 2017, en què es van fer uns col·loquis, la idea és presentar una o dues iniciatives legislatives populars (ILP). “De mani­festació no n’hi haurà, però sí que possiblement es faci una roda de premsa per presentar una o dues ILP”, va dir Ubach.
Un dels textos que es presentaran serà molt probablement una llei de responsabilitat política que prevegi accions,
  • #13 Nelna
    (28/04/18 03:40)

    CADA SINDICALISTA ESTÀ FITXAT !! Ningú es voldrà posar aquesta porqueria dintre de la seva empresa. Andorra és molt petit i tothom es coneix ! 

    Respondre
  • #12 Nazaret
    (28/04/18 01:56)

    Gràcies sindicats per no manifestar-vos. Com a treballador agraeixo que en un dia tan assenyalat no barregeu als assalariats de la funció pública que representeu amb els treballadors.

    Respondre
  • #11 Tots al carrer
    (27/04/18 22:49)

    El dimarts hauriem de sortir al carrer tots els treballadors per reclamar el nostres drets (i protestar la perduda d'uns quants: modificació de la llei laboral (despido de franc...) canvis de la CASS, etc...). TOTS, funcionaris i privats, sense esperar cap "convocatoria" de l'únic sindicat...

    Respondre
  • #10 Carme
    (27/04/18 14:56)

    Que els profes tenen pont? I com es que els meus fills tenen que anar a l'escola dilluns?
    Mira que se'n diuen de tonteries!!!

    Respondre
  • #9 DonPere
    (27/04/18 13:58)

    Manifestació en un dia festiu? jajajaja el 80% dels professors que van recolzar la manifestació anterior tenen pont de 4 dies i no el perdran per manifestar-se. Realment demanen coses com cobrar dos mesos sense treballar, menys anys de feina per jubilar-se, etc.
    El poble veu que en lloc de manifestar-vos pels vostres drets ho feu per passar el dia de passeig...
    Lo pitjor que desprès ens fiquen a tots els treballadors públics al mateix sac.

    Respondre
  • #8 karlitos
    (27/04/18 13:51)

    Es clar tenen pont.....Plaja, mercedes, bmw, pisos, motos d´aigua i grands mariscadas.....jajajajjaja Grands sindicalistas.....

    Respondre
  • #7 Treballador
    (27/04/18 13:42)

    Massa tips !!!

    Respondre
  • #6 Lu Vago
    (27/04/18 10:43)

    De fet crec que els hi fa por organitzar una manifestació de funcionaris... Por de la reacció de la gent que treballa al privat!

    Respondre
  • #5 Pedro
    (27/04/18 10:41)

    Com diria el Pedrerol, els sindicats heu quedat "retratados"...

    Respondre
  • #4 Gina
    (27/04/18 10:39)

    La mandra que fa organitzar una mani i que desprès no vingui ni la família... Jo també t'entenc Gabi.

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts