Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Medi ambient

El 88% de la qualitat acústica del país és bona o excel·lent

Coincidint amb la celebració del Dia internacional de la sensibilització envers el soroll, el departament de Medi Ambient i Sostenibilitat han fet públic el balanç dels controls acústics realitzats el 2017 que, segons han explicat, reflecteixen “uns bons resultats”. I és que, el 88% de les estacions de la xarxa de control compleixen els objectius marcats en el cadastre sonor. En concret, el 37% de la qualitat acústica va ser bona i el 51% excel·lent, mentre que en cap moment de l’any passat la qualitat va ser molt dolenta.

Els segons millors registres
Unes xifres que situen el 2017 com l’any amb
  • #9 Dons això
    (25/04/18 18:05)

    I demà ens explicareu que Andorra no pateix contaminació pel Forn incinerador perquè els mesuraments són positives ....

    Respondre
  • #8 dand
    (25/04/18 16:34)

    abans o despres del heliport??? aquest percentatge no te ni cap ni peus en un pais on la poblacio esta tant concentrada

    Respondre
  • #7 AND Power
    (25/04/18 15:42)

    Algú es a parat davant de la Batllia a veure passar els cotxes de carreres dels pilots fustrats cada dia a qualsevol hora?

    Respondre
  • #6 Perdó, no escolto
    (25/04/18 11:36)

    A més del trànsit sobredimensionat que pateix la nostra vall cal sumar els helicòpters, sirenes d'ambulàncies, policia i vehicles del Comú, i per si això fos poc, passen pel nostre espai aeri centenars d'avions de vols internacionals, provocant contaminació acústica i modificant el clima .

    Respondre
  • #5 Carlos Sierra
    (25/04/18 10:54)

    Todo es una mentira, en el cruce de Consell de Europa y la Avda. Meritxell, es insoportable la contaminación acústica de motos y coches a gran velocidad sobretodo a partir de las 8 de la tarde.

    Respondre
  • #4 Dani
    (25/04/18 10:05)

    Només l'efecte eco de la Vall fa impossible del tot aquest "estudi", tècnicament som un dels països més sorollosos d'Occident.

    Respondre
  • #3 El Corb
    (25/04/18 09:48)

    Vaja. Qui s'ho pot creure? Es broma oi? A on s'han fet els controls? Al port de la Botella?

    Respondre
  • #2 Toni
    (25/04/18 09:44)

    es veritat, les carreres de cotxes i motos al Prat de la Creu a la nit se senten de conya.

    Respondre
  • #1 Db 140
    (25/04/18 08:35)

    Doncs és horrorós el soroll que fan els cotxes i les motos amb els tubs d'escapament esportius,les obres a tota reu,etc, no entenc com pot ser favorables els mesuraments, és possible que així sigui si ho compareu amb Shanghai .....

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts