Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Política

Toni Martí augura que es crearan coalicions per anar contra DA

El cap de Govern assegura que hi haurà pactes entre partits per evitar que els ‘taronja’ tornin a guanyar les eleccions
Toni Martí té assumit que DA serà el rival a batre en les pròximes eleccions generals. I per això està convençut que alguns partits polítics s’ajuntaran en coalicions per evitar que els taronja liderin el país per tercera legislatura consecutiva. En l’acte d’inauguració de la placeta i el parc infantil Ciutat de Valls, el cap de Govern va afirmar que està “segur” que hi haurà pactes entre diferents forces i al mateix temps va mostrar-se ferm amb la línia política del seu partit.
En ser preguntat per la bona sintonia entre els Liberals i el PS, Martí va recordar que les
  • #13 Farts de DA
    (22/04/18 22:49)

    Els vots en blanc no serveixen per res. Si de veritat voleu fer fora DA voteu quansevol altre partit. Recordeu que amb la merda de llei electoral i tercermundista que tenim, per un vot es pot guanyar un conseller i les eleccions. LLiberals i PS espabileu. SDP no guanyara res.Es la meva opinió.

    Respondre
  • #12 Funcionari
    (22/04/18 22:08)

    Espereu sentats el meu vot, esteu ben arreglats, ni a les comunals ni a les generals... good bye

    Respondre
  • #11 karlitos
    (22/04/18 17:38)

    Un sabi...Un vident....!

    Respondre
  • #10 normal
    (22/04/18 16:46)

    Normal, Toni, si haguessis fet bé les coses, això no passaria, però com que veus el teu melic més que els problemes del país, així vas..... 

    Respondre
  • #9 dand
    (22/04/18 13:41)

    augura coalicions........pfffff quin fart de riure!!!!! victimisme del dolent!!!!! prepotencia a uns nivells desorbitats per solsament tindre 30 i escaig de electorat!!!!! Democrates sigueu honestos cambieu la llei electoral jaaaaa que el consell plasmi la realitat de les eleccions, es el millor favor que podeu fer a Andorra 

    Respondre
  • #8 Vot en blanc
    (22/04/18 13:22)

    La primera cosa que han de fer els actuals politics de DA,comuns inclosos,es desapareixer i no tornar mai més a ocupar un càrrec politic.I ara mateix urgeix la llei de responsabilitat politica.Si no es així no val la pena d'anar a votar,deixem-ho tot en mans de la sort.

    Respondre
  • #7 karlitos
    (22/04/18 12:58)

    Es normal, lògic i DA ho sab perque han sigut els pioners....
    La llei del KARMA es una realitat, si no demaneu al Marti sab millor que ningu.......Les pròximes eleccions serán históricas perque els vots blancs serán una majoria abrumadora, la gent vol un cambi, vol responsabilitat política i penal,ningu cap partit ho vol perque nomes volen poder i diners.........

    Respondre
  • #6 Ojo!!
    (22/04/18 12:08)

    Els liberals i PS q vigilin amb les aliances pq jaedva veure per exemple com va sortir la de liberals i Cd'i...

    Respondre
  • #5 The Observer
    (22/04/18 11:51)

    Es una autoritat en la matèria. No oblidem que DA es una aliança que es va fer per anar en contra d'algú

    Respondre
  • #4 Joan
    (22/04/18 10:38)

    Per una banda, no serà per què no ho tingui ben merescut. Per altra banda, aliances amb aquest sol propòsit no aniran molt lluny.

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts