Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
treball

La plantilla del Punt de Trobada espera una mobilització massiva

Pacten el recorregut amb Protecció Civil, la policia i els serveis de circulació de Sant Julià i la capital
Unes 600 persones, calculen els organitzadors, arrencaran “la marxa pacífica” que per demà dimecres, diada de la Constitució, han impulsat treballadors del Punt de Trobada. Però tal com va explicar Marta Llamas, la previsió és que la participació sigui més voluminosa ateses les mostres de suport que han rebut des que van anunciar la mobilització i que “molta gent ens ha dit que s’afegiran al llarg del recorregut”. Esperen, doncs, superar el miler dels participants.
La manifestació sortirà a les onze des dels grans magatzems i acabarà a la plaça del Poble de la capital sobre les dues del migdia. Un
  • #10 Lalaland
    (14/03/18 11:50)

    De qui es la Illa? Del Sangra?? Ahhhh, ara entenc perque deixen que es formin les cues que es formen perun gir a l'esquerra.
    Un gir a l'esquerra, pero no estan tots prohibits? Depen, de quina casa ets mmhhhh, no en tinc... no soc dels vostres,
    Dons per tu, prohibit el gir a l'esquerra....!!!

    Respondre
  • #9 Gepetto
    (14/03/18 11:27)

    Aquesta es la unica manifestacio a la que dono tot el meu suport. Aquests almenys demanen coses normals i raonables, no demanen cap privilegi mes com fan els funcionaris.

    Respondre
  • #8 RESPECTE
    (14/03/18 10:56)

    Perquè sempre ha de sortir el nom d'algú? Les persones que treballen al Punt de Trobada tenen els seus drets, es per això que faran vaga, crec que la Constitució que avui celebrem deixa clar es drets i obligacions de tots! Ningu està obligat a fer res que no comparteix-hi  però si a respectar-ho!!

    Respondre
  • #7 lluert
    (13/03/18 21:58)

  • #6 Josep
    (13/03/18 19:48)

    The Observer va dir..
    Una mani per defensar els seus llocs de treball és totalment raonable. Molts ens hi afegirem per donar-los suport, una bona manera de defensar la Constitució per a tots. Mentrestant, els polítics faran els seus actes i els seus canapés privats per celebrar la Constitució, actes pagats per tots.

    Respondre
  • #5 The Observer
    (13/03/18 16:20)

    Una marxa a Andorra per defensar els interessos dels Cahafeiros. Viure per veure

    Respondre
  • #4 El gran carlemany
    (13/03/18 14:46)

    Marxa Punt de trobada : 14h44 : 3 comentaris, 1 a favor 2 en contra, Solidaritat Andorrana amb els que defensen els seus llocs de treball.
    Noticia Funcionaris 38 comentaris, majoria en contra, atacs amb mentires, manipulacio,...
    Quina Vergonya de Pais !!! Gracies a tots !!! Hem sento Andorrà, un pais que cuida la seva gent !!! El gran carlemany estaria Orgullos de vosaltres !!! 

    Respondre
  • #3 Sara
    (13/03/18 13:51)

    Només faltaria que fiquessim una rotonda a tot arreu que considerin que fa falta hi ha d altres magatzems que podrien demansr el mateix. I quan un té un treball el trsnsport és competéncia d un mateix.

    Respondre
  • #2 karlitos
    (13/03/18 13:47)

    La teva libertat acaba on comença la meva, això es la democracia i els drets humans, ningu te la libertat per causes sevas, privar la libertat de circulaciò dels demes.La llei es igual per tots i espero que la justicia,i la policia lo tingui be clar.......
    La gent el poble, els assalariats tb no están d´acord amb les pensions i la jubilaciò que es molt mes important per les vidas de la gent que treballa i no bloquejan Andorra, això tb ho ting clar con andorrà.
    La constituiciò es sagrada i un dia per estar amb les families, no amb una familia que es diu Cachafero.

    Respondre
  • #1 Lluert
    (13/03/18 10:45)

    Sabeu on és la porta? doncs el vostre dia de festa cap a la mani!

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts