Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
tradicions

Els castellers cerquen mecenes empresarials i particulars per impulsar la colla

Actualitzada 15/02/2018 a les 07:03
Els Castellers d’Andorra van celebrar ahir l’assemblea general ordinària, on van decidir iniciar una campanya de micromecenatge, amb l’objectiu de captar empreses col·laboradores (en l’àmbit general i pel que fa a esdeveniments) i socis simpatitzants, col·laboradors i protectors. El que es busca és “impulsar encara més el món casteller a Andor­ra”, va indicar en declaracions al Diari el president dels castellers, Juli Peña. Actualment, la colla té uns 145 membres i un altre dels objectius és incrementar-ne el nombre. Enguany tenen programades nou actuacions a Andorra i set a Catalunya. Al juliol es farà a Ordino la diada més potent, ja que s’ha convidat els Minyons de Terrassa, que podrien fer castells de nou. Respecte als castells dels andorrans, el 2018 es continuaran treballant els de set sense oblidar els de sis i els pilars de cinc.
  • #8 Falta cultura
    (16/02/18 17:31)

    #1,#2,#3,#5 segurament vosaltres no sou ni andorrans o potser de fa quatre dies que us van donar el passaport, jajajaja. Viviu i deixeu viure o passeu per Meritxell i veureu un quadre penjat de gent fent un castell als anys 50.... si, veig que el falta es cultura......

    Respondre
  • #7 Daniel
    (16/02/18 05:04)

    Sigui la tradició que sigui... i vingui d'on vingui es cultura,diversitat i moltes coses mes. El fútbol es va inventar a Gran Bretanya, el básket als usa.... Enhorabona castelles i a seguir treballant!

    Respondre
  • #6 Wormgal
    (15/02/18 20:04)

    Tant rebomboli per una cosa amb tanta  poca importància ! Alguns comentaris diuen que no és tradició andorrana i de certa manera, tenen raó ! Jo, quan era petit, em recordo que sempre venien de fora per les festes major ! Era únicament una curiositat de fora ! Però mai d'aqui ! 

    Respondre
  • #5 Jhon
    (15/02/18 18:23)

    De fora vindrán....estem venuts ideológicament,sense una tradició autóctona un poble está mort.

    Respondre
  • #4 Andorrà
    (15/02/18 17:34)

  • #3 Tradicions
    (15/02/18 15:54)

    Srs.del diari ,els castellers mai han estat una tradicó del nostre territori!! A mi em sembla molt bé que existeixi una colla castellera al país, però que quedi clar que no és una tradició, en tot cas és una tradició d'una provincia del país veí!

    Respondre
  • #2 Casual
    (15/02/18 15:50)

    Andorra no es Catalunya !
    Aixo es cultura catalana no te RES a veure amb Andorra.
    Visca Andorra independant !

    Respondre
  • #1 René
    (15/02/18 10:58)

    Nacionalisme català maquillat de "cultura" .Deurían estar prohibides aquestes torres humanes on els nens es posen en perill, una societat que no sap protegir els seus menors és molt sospitosa.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts