Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
afers exteriors

El síndic creu que el cas català és un afer intern d'Espanya

Remarca que “Andorra mai va prendre una decisió per ser un paradís fiscal”
El síndic general, Vicenç Mateu, va afirmar ahir que la crisi oberta a Catalunya pel procés sobiranista “és un assumpte intern d’Espanya”, així que Andor­ra no és qui “per donar lliçons a ningú sobre què s’ha de fer” en un tema que afecta un altre país.
No obstant això, Mateu es va mostrar favorable que en el conflicte català es respectin les lleis. “S’ha de respectar l’Estat de dret i la Constitució, evidentment és millor dialogar que discutir”, va destacar Mateu en fòrum amb periodistes i diplomàtics organitzat per l’Agència EFE a Madrid, on es va parlar dels vint-i-cinc anys de
  • #9 Edu
    (08/02/18 05:24)

  • #8 No hi ha manera
    (07/02/18 23:15)

    Una i altra vegada cauen en el mateix error. És la nostra constitució la que ha de respectar i instar a respectar. Compte! Que defensar interessos d'altres països podria considerar-se una traició a la nostra pàtria! Que dimonis li passa? Estultícia? Auto-complaença? Servilisme? Si vol ser candidat a Cap de Govern, són els interessos del poble els que ha de mirar de servir. La neutralitat ha estat un principi essencial en la política del nostre país. Encara no s'ha donat compte que la majoria dels nostres clients i visitants són catalans?

    Respondre
  • #7 Predico el que no faig
    (07/02/18 17:59)

    Que comenci per aplicar-se ell i el seu partit aquesta màxima. són els primers que no respecten res i arrassen amb tot sense respectar res i a ningú, i després van donant lliçons de moral.

    Respondre
  • #6 ferran
    (07/02/18 16:50)

    Nova visita del PPDA a Madrid?? (quantes van ja??)

    Respondre
  • #5 Magistral exposició
    (07/02/18 11:11)

    Comentar i fer critica d'un acte del qual solament veiem un extracte és com a menys poc rigoros. El Sr. Mateu fa fer una exposició magistral sobre Andorra; el que era abans de la Constitució i el perquè es va convertir amb el que és actualment. Poques persones,segons alguns recordem, han sabut defensar el Principat d'una forma tant enriquidora i credible en cercles foranis. A l'acte hi havia periodistas estrangers i representants de molts d'altres països, no solament espanyols, que van aplaudir la seva intervenció. El Sr. Mateu va mantenir la nostra secular i de sentit comú neutralitat expressant el seu respecte vers la condició democràtica de qualsevol Estat de Dret.

    Respondre
  • #4 Sentit Comu
    (07/02/18 10:12)

    Algu es dona compte del trist paper en el que està immers  Andorra? A on està la diplomàcia i el sentit comu?

    Respondre
  • #3 Valgan deu
    (07/02/18 09:34)

    Vol dir que no es podria estalviar tot aquest paripe que fa Sr.Mateu cada sia que pasa s'enfonsa mes en en el fang i es desacredite mes, declaracions poc afortudes.

    Respondre
  • #2 Miquel
    (07/02/18 08:48)

    Algu hem pots explicar que fa aquest personatge? Aixo es Andorra no una extenció d'Espanya..!!!indignant

    Respondre
  • #1 FrancAnd
    (07/02/18 08:31)

    ÉS UN CAS 100% espanyol ! Espanya per “ bona” sigui la relació amb Andorra és un altra pais.  No hem d'intervindre ni tampoc fer comentaris. França, històricament, té una implicació important a Andorra. Sembla que tenim la memòria curta ! Moltes institucions que tenim venen de l'ajuda francesa. Però hem decidit girar l'esquena a França, i preferim una Espanya amb una economia fluixa i una política insegura ! Cada vegada que les coses han anat malament, hem anat a bramar a l'Elysee ! I va'm rebre ajuda !!!  

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts