Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
reportatge

472 euros per 2 hores de mòbil

Un saragossà que estava a Andorra assegura que en només dues hores de tenir obertes les dades en ‘roaming’ li va costar 472 euros.
Un saragossà, de nom Joaquín, estava a Andorra el 31 de gener per un viatge de treball. Assegura que en dues hores al país i sense gairebé haver fet ús del mòbil, el consum de dades per roaming va arribar fins als 472 euros. Joaquín explica que “porto un telèfon d’empresa, de manera que desconec la tarifa contractada”. Quan estava entrant a Andorra “i passar la duana vaig rebre un missatge que no vaig poder llegir perquè en aquest moment anava conduint”, tal com va explicar a la premsa espanyola. El missatge de l’operadora, rebut a les 22.04, deia que
  • #9 facil
    (08/02/18 14:01)

    Potser si les operadores estrangeres veiessin Andorra com un país de dintre la comunitat Europea, les tarifes de roaming serien més econòmiques.

    Respondre
  • #8 Xapó
    (08/02/18 09:29)

    Usuaria va dir..
    Es pot dir més alt però no més clar!!! Precisament el que has exposat és tal qual és la cosa. Nosaltres fins fa 4 dies també teníem unes condicions pèssimes al anar a l'estranger i ara han millorat força. Andorra no hi és per rés i és el país d'origen qui aplica les seves tarifes!!! Però com sempre resulta més fàcil carregar contra el nostre país. I com bé dius on són les factures emeses per STA?

    Respondre
  • #7 Elisabeth
    (07/02/18 19:41)

    Me parece abusivo el roaming en Andorra, vas a cualquier lugar de Europa y puedes usar el móvil como en España, sin embargo si es a Andorra que es un lugar muy turístico para los europeos y tienes que ir siempre localizando wifis o arriesgándote a que te metan sablazos por hablar 5 minutos. 

    Respondre
  • #6 Algú ha de pagar la festa
    (07/02/18 14:49)

    Si els turistes ja no pujen caler negre als bancs, com ho fem per anar vivint ?. Foten-li xurriacada als despistats amb mòbil ?...

    Respondre
  • #5 Usuaria
    (07/02/18 14:32)

    Això no és problema d'Andorra ni de la Sta (andorratelecom) és problema de les telefòniques espanyoles. Son elles que els hi cobren aquest servei. No han rebut pas una factura d'Andorratelecom. Vaig llegir en una entrevista, o la vaig sentir per la radio que Andorratelecom tenia una entesa amb alguna companyia de telefons francesa perquè els hi ho havien demanat. Que facin el mateix les espanyoles! Jo no tinc cap problema de roaming quan vaig a l'estranger i tinc número andorrà. Per tant és el seu problema!

    Respondre
  • #4 TRAMVIA BLAU
    (07/02/18 14:04)

    Que ningù porti el móvil quand vingui a Andorra.

    Respondre
  • #3 Manei
    (07/02/18 13:46)

    Yo esta Navidad pague por una conversación de WhatsApp de 6 minutos 42 € el total del día fueron 120 € pienso que es una pasada yo esto lo tendría que arreglar el gobierno de Andorra con los turistas analizar ya el roaming no se puede pagar tanto ya esto es del siglo pasado

    Respondre
  • #2 Ciutadana
    (07/02/18 13:09)

    Un abús com aquests no hauria de ser possible. Ens prenen el pel per totes bandes.

    Respondre
  • #1 I hate them
    (07/02/18 10:30)

    Quina vergonya.

    Respondre
9
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts