x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
25 anys de la CARTA MAGNA

Alerta per la influència d'Espanya

L’ex-síndic general Jordi Farràs avisa de “la miopia” del Govern i considera que està entregat “als atacs exteriors”
L’ex-síndic general Jordi Farràs va alertar ahir de la forta influència que té actualment Espanya en les relacions bilaterals amb Andorra. En l’acte de commemoració del 25è aniversari de l’aprovació de la Constitució al Consell General, Farràs es va mostrar preocupat per “la miopia dels nostres governants entregats als atacs exteriors, especialment del nostre veí del sud”. En el seu discurs davant de la resta de consellers que van participar en la legislatura anterior i posterior d’entrada en vigor de la Carta Magna, Farràs va afegir que el Principat ha de defensar la “identitat” i les “especificitats”, i va assegurar
  • #15 Jorgi
    (03/02/18 22:23)

    Té tota la raó. Ja era hora que algú ho digués.  

    Respondre
  • #14 Lluis
    (03/02/18 21:04)

    Sr Farràs perque el hospital no té resonancia magnetica ??????

    Respondre
  • #13 Venuts
    (03/02/18 19:41)

    Tècnicament Andorra a estat intervinguda per Espanya, som súbdits del Regne d'Espanya, mireu les lleis en aquests últims mesos, són un còpia pega de les d'Espanya.

    Respondre
  • #12 Benemérita
    (03/02/18 17:48)

    Més clar l'aigua, TOTS els organismes de Govern té en nòmina un o varis Espanyols o homes de negre dirigint el cotarro.

    Respondre
  • #11 catalonyizat
    (03/02/18 17:47)

    ay ay ay Espanya mala Catalonia bona ay ay ay ay sempre ho mateix...

    Respondre
  • #10 FrancAnd
    (03/02/18 16:59)

    Tenim un govern totalment espanyolitzat ! fa temps que es diu i que es veu ! que podem fer per evitar aixó ? 

    Respondre
  • #9 Preocupant
    (03/02/18 16:01)

    És molt preocupant aquesta pèrdua de sobirania i d'identitat i encara n'hi ha que demanen la doble nacionalitat. Està clar que seria molt majoritàriament espanyola-andorrana. Anant per aquest camí què en quedarà d'Andorra?

    Respondre
  • #8 NOW
    (03/02/18 14:09)

    De moment estem sent espanyolitzats, però en breu serem islamitzats, es diu progressisme, mundialisme i globalització, una agenda imparable per destruir la soberanía dels paisos independents.

    Respondre
  • #7 Ando
    (03/02/18 11:07)

    És lògic i bo que tinguem certa influència dels nostres veins. El que passa és que potser tenim molta més de baix que de França, i aqui és on hem de preguntar-nos perquè passa. De totes formes, som lliures de decidir esser influenciats o no.

    Respondre
  • #6 Tito
    (03/02/18 10:31)

    Si els polítics diuen Alerta es que és bó! Mireu els números d'Espanya i Andorra (IPC, Atur, Creixement, ...). Jo preferiria assemblar-me a Espanya. IPC a Andorra molt superior a Espanya, lloguers més baratos a Espanya, paro ni parlem (A Andorra hi ha, el que passa és que la gent marxa però hi ha), preus del pisos en venda més baratos a Espanya... Quin és el problema? España va bien, pese a quien pese...

    Respondre
Veure’n més
15
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts