Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
reportatge

'Operació Macron andorrà'

La negativa de Josep Pintat a posicionar el grup liberal al costat dels ex-accionistes majoritaris de BPA és l’origen de la crisi que ha acabat amb el trencament al Consell General i l’ascens de Jordi Gallardo a candidat a cap de Govern. Toni Garcia, ‘Toti’, ha tingut un paper clau.
L’esclat de la crisi de BPA a principi del 2015 ha marcat l’agenda política, econòmica i judicial de la segona legislatura amb DA al poder. L’acció de Govern i el sistema financer han estat els blancs de la campanya per desacreditar la intervenció i posterior resolució del banc. Però l’estratègia dissenyada per retornar a la situació prèvia a la nota de la FinCEN demana suports polítics significatius. La composició del Consell deixa poc marge de maniobra. Descartat DA, l’única alternativa era el primer grup de l’oposició dels vuit consellers liberals. Hi havia un problema: Josep Pintat. El polític lauredià, malgrat
  • #22 Ser o no ser ???
    (01/02/18 19:01)

    Reportatge o publi-reportatge ? 

    Respondre
  • #21 Lintu
    (01/02/18 18:35)

    Jo ho tinc clar ! votaré en blanc ! no m´agrada absolutament cap candidat !

    Respondre
  • #20 Black
    (01/02/18 18:04)

    A veure tothom sap que el Sr. Gallardo dina tot sovint amb el Sr. Cierco. Andorra és molt petita...

    Respondre
  • #19 Any electoral
    (01/02/18 17:40)

    Que va la culpa es de Puigdemont o Venezuela, quin comte mes xulo, ooooohhhhh. el Princep Pintat salvara a la Princesa Andorra, del malvado Gallarbapa .....ohhhh comieron perdices y fueron felices 4 años mas .... ja estem en campanya electoral ens espera un any molt divertit.

    Respondre
  • #18 Gat per llebre...
    (01/02/18 17:34)

    Noticia de campanya, el Sr Pintat a pactat amb marti Sant Julia, alguna cadireta mes,... Aixo en lloc de noticia sembla el guió d una pelicula laurediana per renta la seva imatge. 

    Respondre
  • #17 Pere
    (01/02/18 17:33)

    Macron?. Jo l'hi vec una retirada al Mr. Bean, això sí!. Només l'hi falta el Mini Cooper!. El Mr.Bean a l'Andorrana!. Quin país...!!!

    Respondre
  • #16 Simeo
    (01/02/18 13:20)

    Ja m'estranyava que triessin el Gallardo... Ara s'entén tot!

    Respondre
  • #15 Virco
    (01/02/18 13:19)

    Algú sap on treballa el Toti?

    Respondre
  • #14 TIMOTEO
    (01/02/18 12:52)

    Mireu si està mal engiponada la noticia que s'obliden que tant Pintat com els Cierco són tabaquers. I això els uneix molt! Fum d'encenalls tot plegat!

    Respondre
  • #13 Indu
    (01/02/18 11:24)

Veure’n més
22
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts