Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
política

El 'cas BPA' li ha costat al Govern uns 26 milions d'euros en despeses

El ‘cas BPA’ li ha costat al Govern uns 26 milions d’euros en despeses
El cost per al Govern, o per a l’Estat, del cas BPA es pot quantificar a dia d’avui en uns 26 milions d’euros, segons fonts properes al gabinet. Aquesta xifra correspon bàsicament a dos grans conceptes. D’una banda tota la despesa de l’Agència Estatal de Resolució d’Entitats Bancàries d’Andorra (AREB), que puja uns vuit milions d’euros i que inclou tota la despesa derivada de les actuacions que es van haver d’emprendre a partir que el tresor dels Estats Units va fer públic el 10 de març la nota que feia fora dels mercats financers (i per tant liquidava) Banca Privada
  • #11 Responsables
    (24/01/18 17:59)

    Haurien de pagar-ho els il·luminats que van prendre aquesta errònia decisió, concretament amb els seus béns personals.

    Respondre
  • #10 estevet
    (24/01/18 15:36)

    I no s'ha acabat... Aquest és el preu a pagar per desfer-se d'una de les ovelles negres, fer creure que tot està sota control, demostrar a les institucions internacionals i a molts països que Andorra es capaç de fer-se càrrec de la seva bugada... Mentrestant, lluny del focus mediàtic...

    Respondre
  • #9 que continui la festa
    (24/01/18 14:07)

    Recuperarem els diners? va dir..
    Clar que si campió!! Sempre hi ha un cap de turc a qui carregar el mort d'una decisió "inadequat", un pèrfid que manipuli una acusació i un ignorant crèdul. “Difama que algo queda” diuen els il·lustrats, oi?

    Respondre
  • #8 Dubtes
    (24/01/18 13:35)

    Jo no sé... aquests del FinCEN sempre van dir que ells no van demanar la intervenció i liquidacio de BPA. La prova? Quants dels bancs que han merescut una nota com aquesta s'han acabat destruint?  Jo crec que al paredon haurien d'estar els il.luminats de Govern que ho van decidir i no els 25 tontets que pringuen per compte d'ells.

    Respondre
  • #7 Sergi
    (24/01/18 12:54)

    Espoliar un Banc i vendre-ho a un fons voltor per una suposada nota del Fincem tindrà conseqüències inimaginables per al futur d'Andorra, una decisió precipitada he irresponsable serà un abans i un després en la història d'Andorra.

    Respondre
  • #6 vanessa
    (24/01/18 11:17)

    I lo que l'hi ha costat als ciutadans i al País, aixó com ho quantifiqueu! Bravo Sr. Martí, es un crack!

    Respondre
  • #5 comptabilitat
    (24/01/18 10:03)

    Les despeses per uns, son ingressos per d'altres.

    Respondre
  • #4 Recuperarem els diners?
    (24/01/18 09:54)

    Si els declaren culpables ens tor Aran aquests diners a tots vull entendre.

    Respondre
  • #3 Ferran
    (24/01/18 09:08)

    Suposo que el tribunal no podrà dir que el govern no és perjudicat pels de la bpa?

    Respondre
  • #2 Santi
    (24/01/18 09:01)

    I això només és el principi, durant diverses generacions haurem de pagar l'espoli del Banc i la decisió precipitada de fer-ho.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts