Andorra low cost, quantitat sense qualitat és la tendència de sempre, naveguem sense rumb amb la mateixa mentalitat que en els anys 70.No sé si farem "caixa", però quan marxi el turisme ens queda una Andorra bruta i contaminada
RespondreLo de las colas y acceso a Andorra es un serio problema. Alguien tendría que echarle huevos al asunto. Hay quien dice que una empresa Suiza quiso financiar el metro aéreo en este país a cambio de un retorno económico de largo plazo a cambio de la explotacion del mismo, es decir, no había costes. Y que por culpa de los egos políticos y la estrechez de miras " no salió".
Respondre
Res de nou va dir..Andorra low cost, quantitat sense qualitat és la tendència de sempre, naveguem sense rumb amb la mateixa mentalitat que en els anys 70.No sé si farem "caixa", però quan marxi el turisme ens queda una Andorra bruta i contaminada
RespondreUna gran reflexió peró has pensat que si volem una Andorra idilica, de la Heidi sobrem 30000 persones!!!! com vols que vinguin turistes de qualitat si no voleu Heliport, si no tenim aeroport, si les grans marques no poden venir perqué tenim una franquicia de 900 euros i un bolso Louis Vitton val el doble.... donem gracies a quest turisme que es el que paga el sou dels funcionaris, dels empleats del privat... les coses es fan poc a poc no tocant els fonaments o la casa cau a terra.