Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Govern proposa que el tabac tingui 30 anys de vida no prorrogables

L’executiu aposta per trametre a la UE que el sector tingui un llarg període d’adaptació a canvi de posar una data límit
La línia ha canviat. El plantejament amb el qual treballaven les comissions d’Andorra i la Unió Europea respecte al sector tabaquer passava per establir vint anys de marge que s’havien d’anar revisant cada cinc anys per constatar que el Principat anava fent els passos necessaris per reduir la dependència del producte estrella. El nou paradigma, i que serà la proposta que el Govern té al cap per presentar a la Unió Europea, és demanar un període més llarg, de trenta anys, que no requereixi les revisions constants però que al mateix temps sigui definitiu. En trenta anys després de signar
  • #8 ciutadana
    (05/12/17 20:08)

    Ens prenen per idiotes? Prenen per idiota la UE? Potser la resposta es que EL GOVERN -i sento molt dir-ho- ES IDIOTA!!!

    Respondre
  • #7 Pregunto!!
    (05/12/17 15:01)

    No es una contradicció abismal lo del tabac amb lo del smart country? Perquè parla de vendre Andorra com smart country i després sortir amb aquesta notícia de un tema que ja hauria de ser caduc dels anys 60 fa que no toquem n'hi a dalt n'hi a baix

    Respondre
  • #6 Prioritats
    (05/12/17 13:46)

    Crec que el que menys interessa a la població es quant de temps durarà el tabac, ara si interessa quines concessions ahurem de fer per entrar a Europa, en que afectarà a Andorra i en que afectarà als ciutadants, empresaris, pensionistes, etc... que passarà amb les fronteres, que passarà amb la sanitat, etc...

    Respondre
  • #5 Desperta Andorra
    (05/12/17 10:18)

    El que han de fer és posar tota la llenya al foc per crear industra, producte i serveis que valguin la pena. Aixó de viure del tabac i el turisme de baix perfil ha estat molt bé per sortir del camp i crear la ciutat, pero ara toca tornar a avançar. Deixem de ser cutres i fem les coses bé pensant en el futur.

    Respondre
  • #4 Peis de pandereta
    (05/12/17 10:15)

    Enfonsem el pais si cal, pero deixeu que aquets 4 continuin mantenint el "bussines" del tabac.

    Respondre
  • #3 Petrus
    (05/12/17 09:33)

    D'aquí trenta anys, ni tabac, ni banca, ni comerç, ni neu, ni cass, ni Andorra. Us heu carregat el país, felicitats!.

    Respondre
  • #2 Sara
    (05/12/17 09:14)

    Tenerife, Azores preu venda pùblic tabac igual que Andorra.

    Respondre
  • #1 Il.lusos
    (05/12/17 08:48)

    Com ens poden enganyar d'aquesta manera,algú pot persar o creure que la UE deixará el reducte d'Andorra perque poguem continuar amb el contraband i a la vegada perjudicar seriosament els veins?ja posats a demanar,demaneu a 100 anys.Es esperpèntic.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts