Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Successos

Llibertat amb càrrecs per a la conductora de l'accident a la CG-3

La dona, de 56 anys, està acusada d’homicidi i de lesions per imprudència greu i a l’hospital se li va fer una revisió mèdica
La Batllia va decretar llibertat provisional amb càrrecs i suspensió indefinida del permís de conduir (fins al judici) per a la dona de 56 anys que va ser la responsable de l’accident en el tram de la CG-3 que uneix la Massana i Ordino en què va morir un home (Gregorio Rodríguez, de 55 anys) i un altre continua en estat crític a l’hospital Nostra Senyora de Meritxell. La conductora està acusada d’un presumpte delicte d’homicidi i lesions per imprudència. El sinistre va tenir lloc exactament dins del terme de la Massana, quan van impactar un tot ter­reny Volvo XC90
  • #8 SiVasAlVolantePrecaucionConstante
    (26/11/17 06:15)

    comentaris que fan mal va dir..
    Desgracia de que? Com si fos tat facil impactar de cara contra un altre vehicle. A mi no em fa cap tipus de pena que vols qie et digui un ha de apendre a ser responsable quan esta conduint perque sino pasen aquestes coses que li desgracies la vida a una pobre famillia que espera al seu pare que torni de la feina com cada dia i aixo no succeix. Qui repararà aquest dany irreparable amb aquesta familia? I tu vols que tinguem llastima de una persona inprudent al volant.. 

    Respondre
  • #7 Laura
    (26/11/17 00:13)

    Si us plau no oblideu també la importància de portar el cinturó cordat. És un simple gest que pot salvar vides i ja ho hauriem d'haver assumit fa temps. Sento molt el que ha passat. Espero que almenos això ens faci reflexionar i, repeteixo, portar el cinturó cordat salva vides, potser es podria haver evitat. 

    Respondre
  • #6 carretera infernal
    (25/11/17 21:26)

    cuantos muertos tiene que haber en el tramo para que alguien haga algo.

    Respondre
  • #5 comentaris que fan mal
    (25/11/17 21:25)

    Ahir ja lo deien i avui continuo venent que lo diuen pero no se perque hi ha gent que esta dient que l'accident podria ser per altres motius. Estaveu alli? algun os ha explicat alguna cosa? A ver si us adoneu que la dona lo esta passant molrt malament i suficient desgracia te amb lo que ha passat. Os creieu que es una cosa que es fa a posta o es nomes la mala sort que ens pot passar a tots alguna vegada?

    Respondre
  • #4 ben fet
    (25/11/17 21:21)

    estic bé amb que la deixin en llibertat perque aixo pot pasar a qual sevol en la carretera poden haver descuits i coses que pasen i no es que siguis un criminal que vagis a la trena per algo que qualsevol pot patir

    Respondre
  • #3 investigar
    (25/11/17 21:19)

    caldria investigar si ha estat un problema de saluto si ha estat algun altre motiu perquè normalment quan passen aquestes coses és que algú estava parlant pel mobil o ha fet uan imprudència o anava massa ràpid. s'ha d efer una investigació a fons perque`hi ha un mort i un molt greu sense cap culpa de res.

    Respondre
  • #2 Ordibenc
    (25/11/17 14:02)

    Autoritats competents per favor elimineu el doble carril, posseu reductors de velocitat, canvieu les balles de seguretat... feu algo ja nhi ha prou! Es un autentic punt negre!!!

    Respondre
  • #1 CDiego
    (25/11/17 13:41)

    Trist accident. No em sorprendria es tracte del us del mòbil conduint. Watsapp pot matar. Investigar el us del terminal a l hora del impact. Suposo es una hipòtesi policial també. Molta gent, cada dia, usa el mòbil conduint.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts