Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Esquí

Saetde o Pas Grau Internacional a Arcalís?

Dubtes sobre si la societat concessionària de les pistes encampadanes ha de ser la titular de les accions a Ordino
La possible oferta que Saetde faci per convertir-se en el soci majoritari d’Arcalís genera dubtes a la corporació d’Encamp sobre si s’ha de fer en nom d’aquesta societat o si la via més correcta seria Pas Grau Internacional, on l’administració local no té cap participació accionarial. El posicionament inicial del comú, segons el cònsol major, és que “no veiem malament” la inversió de la societat a les pistes d’una altra par­ròquia mentre es garanteixi la que s’estima que ha de fer a Pas de la Casa-Grau Roig. Tanmateix, les fonts consultades indiquen que consideren que la decisió de comprar accions
  • #9 merichella
    (31/10/17 09:11)

    Que SAETDE es de capital privat!
    Que SAETDE no té ni vol subvencions...
    que SAETDE pot decidir sense el Honorable...
    Que jo crec que SAETDE, no ho haurie de comprar perque invertir a Andorra es absurd!

    Respondre
  • #8 ordino
    (30/10/17 19:55)

    Ahir vaig donar un tom per el cami d Ordino, es una maravella!

    Respondre
  • #7 john
    (30/10/17 16:54)

    Amb un altra regal finalment nomes podrem esquiar quan el Sr. Viladomat li vingui de gust, cada vegada se li dona mes i a millor preu i finalment les muntanyes no seran ni d'andorra.

    Respondre
  • #6 dand
    (30/10/17 16:08)

    solament felicitar a tota la gent que amb criteri propi , dona diferents punts de vista de les xanxullades que ens volen fer tragar, felicitats aixi s'avança encara que ens tirin pedres al damunt

    Respondre
  • #5 Astorat
    (30/10/17 13:23)

    I la oposició a on e, que ni piula?

    Respondre
  • #4 Mai Po !!! Cada dia queda menys pel final de la concessió a Saetde
    (30/10/17 13:15)

    Els dubtes els teniem quan el molt honorable Consul volia regala Encamp a Saetde a canvi de millora 4 equipaments propis !!! Ara la culpa de 20 anys de falta d inversió sera culpa del poble, de l oposició,.. de tots menys dels que porten una pila d anys governant....

    Respondre
  • #3 Muntanyes sagrades
    (30/10/17 12:01)

    Planell va dir..
    Quina clase de consulta ? amb quina participació parroquial ? allí no hi havia representats ni un 20% de la població parroquial.desconeixent el plec de bases i les veritables condicions,Com es pot Opinar?Qui li va donar suport,apart la "Cuadrilla de DA,vinguts expresament a salvar al Soldado Ryan,tot un engany i a fer-nos empasar aquesta cessió,venda etc.Malament anem en aquesta Parròquia.

    Respondre
  • #2 Planell
    (30/10/17 10:32)

    Coma del Forat va dir..
    El consol en reunio de poble va dir que NO es faria consulta al poble. Que la reunio era la consulta

    Respondre
  • #1 Coma del Forat
    (30/10/17 08:40)

    Falta estudiar bé el "Plec de Bases" que ningú disposa encara i a Ordino falta qu s'aprovi la concessió per REFERENDUM. LLavors veurem.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts