Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
reportatge

Informàtic a la sala?

El Jordi Ascensi va passar el dia 1 d’octubre colze a colze amb els responsables d’un col·legi electoral del barri de Gràcia de Barcelona on es votava pel referèndum. De manera improvisada va acabar buscant connexions per accedir al cens i fer viable la votació.
Si li haguessin dit al Jordi Ascensi que algun dia es trobaria dins d’un col·legi electoral reparant connexions i lluitant contra els atacs de la policia espanyola per intentar impedir que se celebrés un referèndum a Catalunya, segur que no s’ho hauria cregut. Però ja se sap, a vegades la realitat supera la ficció.
El Jordi és enginyer de telecomunicacions. Havia treballat a Andorra Telecom i ara viu a Barcelona. El dia 1 d’octubre passat, com molts milers de persones més, va sortir al car­rer. En el seu cas no per anar a votar (és andorrà) però sí per acompa-nyar la
  • #8 Gracienc d'Ordino
    (13/10/17 11:44)

    Vas deixar palès davant qui necessitava ajuda, la competència informática d'un profesional d'Andorra i vas ajudar a un munt de ciutadans que exercia una acció civil pacífica i democrática en un momento delicat amb amenaça de represalies violentes. Ets un valent. La teva actuació t'honora i ens honora a tots els andorrans.

    Respondre
  • #7 Nil
    (10/10/17 10:12)

     Benvolgut Jordi gràcies per la teva col·laboració, has demostrat ser un demòcrata i un defensor de les llibertats fonamentals t'agraeixo profundament el teu gest, hi fa que em senti orgullós de treballar en un país on hi ha gent compromesa com tu

    Respondre
  • #6 Carme Cardús
    (10/10/17 01:39)

    Joshua va dir..
    Benvolgut Joshua, una empresa privada andorrana es lliure de contractar i acordar amb qualsevol client, sigui d'on sigui, i sigui el que sigui. En tot cas si quelcom és il·legal ja ho dirà un Batlle de casa nostra davant la demanada o comissió rogatòria oportuna. Deixant de banda l'aspecte comercial privat, és un orgull per una empresa d'un País sobirà lliure, defensar la llibertat i els drets humans. Si no fos així les dones encara no votaríem al nostre País i seguiríem condemnant a mort per bruixeria les remeieres. Potser no ho sap, però molts anys els llibres en català amb els que estudiaven joves d'amagat a casa de famílies d'Omnium Cultural s'imprimien a Andorra amb el finançament del Sr. Miquel Mateu, fundador de FHASA. A Espanya era il·legal.

    Respondre
  • #5 I aixo no es un delicte?
    (09/10/17 15:28)

    I aixo no es delicte?????

    Respondre
  • #4 Ramoneda
    (09/10/17 14:58)

    Penós col.laborar en un acte considerat il.legal pel Tribunal Constitucional.

    Respondre
  • #3 Maria
    (09/10/17 13:15)

    Molt bé, Jordi, no et conec, però molt bé!!!

    Respondre
  • #2 Joshua
    (09/10/17 13:00)

    La mesma irresponsabilitat que la empresa d'andorra que va allotjar el cens universal les webs tancades per ordres judicials. No es pot ignorar la justicia i menos la neutralitat.

    Respondre
  • #1 Carles
    (09/10/17 08:54)

    Molt be Jordi !! Sempre has estat una persona molt compromesa !!

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts