Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Reaccions a l'1-0

Sense acord sobre Catalunya

Martí no aconsegueix que tots els grups pactin un posicionament unitari i el Govern manté el silenci tot i les opinions individuals
Toni Martí es va reunir ahir amb els grups polítics per intentar consensuar un posicionament conjunt, de perfil baix, sobre els incidents de diumenge a Catalunya, però no se’n va sortir. Pel que fa al fons, respecte a la legalitat o no del referèndum o del procés independentista, totes les forces coincideixen que és un assumpte intern espanyol sobre el qual no s’ha d’opinar. Però respecte a les agressions de la policia espanyola i altres incidents de l’1-O hi ha divergències. Martí vol molta pausa i evitar un pronunciament contundent que pugui posar en perill les bones relacions amb Espanya.
  • #15 Felip V
    (03/10/17 17:20)

    Govern hauria d'actuar amb contundència. Els treballadors fronterers, que busquin feina a l'ajuntament de la Seu i tema solucionat. Andorra, no té res a veure amb la guerra interna Catalana. Que ens deixin viure en pau!.

    Respondre
  • #14 andorra is not catalonia
    (03/10/17 16:38)

    cuan el co-princep frances es posicioni, andorra ho farà, aqui no val el sentimentalisme. Som andorrans, no som diferents dels francesos, alemanys, italians.... o us penseu que si un dia Calalunya es independent ens farà favors. El problema d'Andorra prové dels nostres politics que ultimament han apostat per assessoraments catalans,copiar i pegar de lleis espanyoles ja traduides al catala, així eren mes rentables, mai mirant les peculiaritats d'Andorra.Abans almenys molts assessoraments venien de professionals francesos, proporcionats per França i que no costaven cap honorari, o es que la CASS la va assessorar un català!!!! per exemple. Avui ens demonstren el que son els nostres veins, estem bloquejats del costat nord, no tenin en compte que es una via internacional.

    Respondre
  • #13 Sandra
    (03/10/17 16:00)

    Estem a Andorra o a Catalunya? Com potser que la UdA fes una aturada ahir? Quan el govern encara no havia fet cap declaració pública? Quan els mossos van llençar boles de goma a plaça Catalunya, què jo sàpiga la UdA no va sortir al carrer. És una Universitat pública i crec que no ha de polititzar els estudiants. El que volgui que se'n vagi a la Seu a manifestar-se com a persona individual, pero no pel teu compta a andorra quan és un organisme públic.

    Respondre
  • #12 Politar andorrà
    (03/10/17 15:01)

    Ens heu venut no només econòmicament al capital estranger ... també ideològicament. Hem estat colonitzats per Espanya ... era d'esperar, els diners és el que manan, la sobirania d'Andorra és cosa del passat, a ningú li importa ja.

    Respondre
  • #11 lluis
    (03/10/17 14:41)

    Andorra pot ajudar a la resolució de la possible ¿inevitable? guerra civil entre Catalunya i Espanya. Ton Martí pot trucar al Coprincep Francés per que faci d´intermediari en el conflicte. Seria un punt a favor de Martí i d´Andorra.

    Respondre
  • #10 karlitos
    (03/10/17 14:25)

    La Llei i la constituiciò es la democracia,els nostres governants tenen que tindre clar, lo demes son detalls per fer-la cumplir.Con conduir un cotxe per exemple, tens que tindre el carnet que es lo que obliga la llei i no un partit politic o un politic.
    Aquí en Africa, Asia, America, Europa i Canillo..........

    Respondre
  • #9 Pep
    (03/10/17 10:11)

    Quina pudor de català fot aquest govern. El Ferran costa a la TV li va sortir la vena independentista parlant sobre l'actuació policial.

    Respondre
  • #8 Gent que passarà a la història pel que ha fet (o no ha fet)
    (03/10/17 09:57)

    Martín, truca al teu amic Mariano. Et dirà que només hi ha quatre ferits. Totes les demés 900 víctimes són mentida i montatges de marketing. Tranquil pels "catalufos", Martín. No et mullis, no et val la pena a aquestes alçades perdre el prestigi adquirit aquests darrers anys. A aquestes alçades, seria una tonteria canviar de parer. Has fet tard, molt tard.

    Respondre
  • #7 Aixo es andorra
    (03/10/17 09:50)

    Aqui andorra no volem saber res de 2 caps grosos que no volen baixar del burro!! Que prefereixen enfrentar al poble a dialogar i vosaltres com ovelles a seguir el joc aquesta historia ja esta escrita si mirem al pasat, bravo aprenent de la historia ....

    Respondre
  • #6 Ai, Toni. El món està canviant.
    (03/10/17 09:42)

    Toni va dir..
    Toni, tal com van les coses, no descartis veure als andorrans anar a buscar-se la vida a la Seu. Rajoy us ha destroçat el país (amb col.laboració del vostre govern). Sereu benvinguts a les nostres terres... i no us caldrà passar revisions mèdiques ni aportar certificats penals.

    Respondre
Veure’n més
15
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts