Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Tribunals

Querella de Cinca contra Crónica Global i Samarra a Barcelona

El ministre demana la rectificació i disculpes per difamació i calúmnies, i 30.000 euros de sanció
Els jutjats de Barcelona van acollir dimarts la vista oral del judici per la querella presentada per Jordi Cinca contra el mitjà digital Crónica Global, el seu director, Xavier Salvador, el periodista Carlos Quílez i l’expresident d’Orfund Joan Samarra Naudi. El ministre els acusa d’intromissió en l’honor, falsedat i difamació per les notícies publicades que el vinculaven a les acusacions de Samarra respecte a l’afer dels lingots d’or d’Orfund. El jutge va analitzar ahir la petició dels advocats de les dues parts. Cinca demana que es declarin els articles com a intromissió il·legítima en l’honor i que es retirin totes
  • #10 Josep
    (28/09/17 19:28)

    Ben fet! Querella devant les difamacions i les mentides.

    Respondre
  • #9 Gregori
    (28/09/17 14:40)

    Quina credibilitat té aquest home? La confiança del poble es mereix amb esforç ,no s'imposa amb la llei...

    Respondre
  • #8 Toni
    (28/09/17 12:24)

    Ressss es una mafia controlada por ellos mismos el que va contra ellos lo funden 

    Respondre
  • #7 Politar andorrà
    (28/09/17 12:20)

    Una cosa és que sigui legal i una altra molt diferent és que sigui ètic ... a mi aquest polític al servei de la banca no em representa.

    Respondre
  • #6 Excés de confiança
    (28/09/17 10:39)

    Cinca, t'has emmerdat !!.
    Ho tenies tot controlat... i has caigut com un pasarell.

    Respondre
  • #5 atenció
    (28/09/17 10:25)

    Vigila que no en surti malparada Andorra..., que ens tenen ganes i els mitjans aprofiten qualsevol ocasió.

    Respondre
  • #4 moni
    (28/09/17 09:36)

    AY AY Ay que vas a pillar a Espanya que això no ho tens controlat

    Respondre
  • #3 RJ
    (28/09/17 09:21)

    Qualsevol cosa val per fer caixa. El Cinca ha de dimitir i defensarse però no estant assegut a la cadira de ministre.

    Respondre
  • #2 cijutadà
    (28/09/17 09:03)

    ...en què no tan sols es dona la
    raó al ministre... ni de bon tros! si no perquè el jutge vol investigar "la evolució financera del ministre de la época dels fets?

    Respondre
  • #1 GD
    (28/09/17 08:07)

    Hum !!! Dubtes !!!! 

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts