Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

El PS denuncia vulneració de drets a Catalunya

Defensa que la ciutadania pugui “expressar-se lliurement de forma democràtica i pacífica”
El Partit Socialdemòcrata (PS) va emetre ahir un comunicat de premsa en què es posiciona respecte del referèndum d’auto- determinació de Catalunya con­vocat per al proper diumenge 1 d’octubre per la Generalitat i sobre les actuacions realitzades pel govern espanyol per impedir-lo. Al respecte, el PS denúncia que, al seu entendre, “s’estan vulnerant principis i drets que han de ser fonamentals, i per tant defensats fermament a qualsevol democràcia moderna”. La formació posa en relleu la seva “inquietud” perquè a Catalunya s’estiguin vulnerant els drets a la llibertat d’expressió, d’informació i de reunió. “Aquestes vulneracions, que en algun cas poden
  • #36 Bla bla bla bla bla
    (28/09/17 23:22)

    Bla bla bla franco bla bla bla catalonia bla bla bla 1714 bla bla bla bla posguerra bla bla bla feixisme bla bla bla paisos catalans bla bla bla ... bla bla bla bla....

    Respondre
  • #35 Eduard
    (28/09/17 13:01)

    karlitos va dir..
    Que poca memoria teniu, quan no FA gaire, tenies que cantar el cara el sol i t ha amenaçaven si no hablabas CRISTIANO, per cert, doble moral, dels de DA, que algún deu tindre la doble nacionalitat i calla....

    Respondre
  • #34 karlitos
    (28/09/17 00:34)

    La pregunta que faig al PS d´Andorra....si van tb a la escola española a influenciar tb a los nenes a votar amb la independencia de una regiò de Espanya.......??????

    Respondre
  • #33 karlitos
    (27/09/17 23:58)

    PS i Russia van junts a tot arreu. Andorra ha sigut involucrada i aleanada a una causa que no te res que veure, Andorra es neutra, avui i amb la guerra civil i la 2ª guerra mundial provocada per un fasciesta con Hitler.
    Millor adoptar la postura de Perpiñán que sendo catalanes prefereixen França.
    Jo con andorrà adverteixo que votar al PS es vendre el nostre Paìs i votar als Libereals es hipotecar-lo.

    Respondre
  • #32 Jan Cartes
    (27/09/17 23:44)

    Molt bé! El dret a l'autodeterminació dels pobles és inalienable als valors de l'esquerra política. 

    Respondre
  • #31 Evaristo Vilagines
    (27/09/17 19:41)

    Felicitacions! Els partits progressistes d'Andorra defensen la llibertat d'expressió i condemnen la repressió dictatorial en contra del poble de Catalunya. ✊

    Respondre
  • #30 ROGER SOLE
    (27/09/17 16:13)

    Gràcies per donar-nos suport!Necessitem recolzament d'organismes; partits i institucions per frenar aquest autoritarisme que estem vivint. 

    Respondre
  • #29 Anims catalans!
    (27/09/17 15:25)

    als cavernaris del règim feixiste espanyol la por al canvi els supera, d'aquí que necessitin controlar la justícia, maquinar operacions policials contra polítics catalans, y utilitzar a la policia, guardia civil y organismes públics per tal de que evitin el seu malson

    Respondre
  • #28 Enric
    (27/09/17 13:43)

    Rajoy té lligat de peus i mans Martí (el tema bpa, cas catalunya, els pujol, i els seus secretets...
    Trist paper el de DA alineats amb un Govern hereu del franquisme!!

    Respondre
  • #27 Mel
    (27/09/17 13:29)

Veure’n més
36
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts