Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
'Afer BPA'

Martí i Saboya declaren pel cas dels WhatsApp

Els dos dirigents han acudit a la Batllia aquest matí i han donat explicacions durant una mitja hora
Toni Martí en el moment d'arribar a la Batllia acompanyat de l'advocat Manuel Pujadas

Martí i Saboya declaren pel cas dels WhatsApp

Toni Martí en el moment d'arribar a la Batllia acompanyat de l'advocat Manuel Pujadas

Xavier Pujol
Actualitzada 13/09/2017 a les 12:09
El cap de Govern, Toni Martí, i el ministre d'Economia, Competitivitat i Innovació, Gilbert Saboya, han declarat avui davant la batlle Canòlic Mingorance per l'afer dels WhatsApp que van rebre l'any passat de la dona d'Higini Cierco, Carmen Martínez.

Martí ha arribat a l'edifici de les columnes cap a un quart de deu del matí i ha prestat declaració durant una mitja hora. De la seva banda, Saboya, ha arribat una hora més tard i ha donat explicacions davant la batlle durant uns 30 minuts, també. Les dels dos dirigents polítics són les darreres declaracions prèvies a la instrucció del cas que s'han dut a terme, després que la dona de Cierco declarés fa un parell de setmanes.

Els fets es remunten al maig del 2016, quan el cap de Govern rep els primers missatges de Carmen Martínez. L'esposa d'un dels màxims accionistes de BPA va enviar missatges en cinc dies diferents dels que no es desprenia cap amenaça directa. Però un WhatsApp rebut per Saboya el 24 d'agost és el que va portar l'executiu a denunciar la siutaicó. "Ets un mentirós... Però estàs en la LLISTA" va ser el missatge que es va considerar amenaçador. Finalment, el dia 2 de febrer es va fer una oredenança penal i la batlle Mingorance va proposar una pena de dos mesos d'arrest nocturn condicional i un euro de responsabilitat civil. Com que l'acusada no va acceptar la pena, la causa va tornar al procés d'instrucció.
Etiquetes
  • #8 Compis
    (14/09/17 15:16)

  • #7 Jaume
    (13/09/17 22:56)

    Es una vergonya que per un watsapp que hi posa que estan a la llista, hagin arribat a on estan . Estan crec que en la llista de persones non grates per la família cierco pq s'han sentit.probablement traïts pel govern. Penso que hi ha coses més importants que anar a perdre el temps a la batllia quan ets cap de govern. De fet jo em pregunto: perqué tenia el telèfon del cap de govern i ministre la dona del cierco? Suposo que pq eren coneguts o amics, pq pocs ciutadans del peis té el telèfon del cap.

    Respondre
  • #6 carlos
    (13/09/17 19:54)

    Senyors del govern que poc sentit del ridicul tenen vostès...i amb aquests alts mandataris tenim la pretensio de "negociar" amb Europa? riure per no plorar...

    Respondre
  • #5 Peret
    (13/09/17 17:42)

    El abogado del diablo...

    Respondre
  • #4 Martin
    (13/09/17 16:27)

    Deuen veure que el futur del país ja no passa per ells ?... i ara deuen voler fer-se els simpàtics intentant retirar la denùncia ?. Sense èxit, per cert. Doncs, qui mana aquí ?. "Cuando vinieron a buscar a los comunistas, guardé silencio, porque yo no era comunista. Cuando encarcelaron a los socialdemócratas, guardé silencio, porque yo no era socialdemócrata. Cuando vinieron a buscar a los sindicalistas, no protesté, porque yo no era sindicalista. Cuando vinieron a por los judíos, no pronuncié palabra, porque yo no era judío. Cuando finalmente vinieron a por mí, no había nadie más que pudiera protestar (Martin Niemöller). Molta sort, a tots !.

    Respondre
  • #3 carmencita
    (13/09/17 15:23)

    que mal pensats home, igual la noia parlava de la llista de la compra

    Respondre
  • #2 Elena
    (13/09/17 14:31)

    No sé que es mes amenaçador ! El whats que va enviar la dona d Higini Cierco o que aquest tipus de personatge estigui al capdavant del Govern d Andorra ! Potser seria bo posar una demanda al Govern d Andorra per temeraris, encara que n hauríem de posar mes d una !!! 

    Respondre
  • #1 Joan
    (13/09/17 13:54)

    De pati de col·legi ...

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts