Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Espot no rebutja substituir Martí però diu que hi ha millors candidats

El ministre creu que el moment per parlar de la successió del cap de Govern “ja arribarà” i que ara té massa feina com a membre de l’executiu per pensar-hi
El ministre d’Afers Socials, Justícia i Interior, Xavier Espot, no va voler fixar la seva posició de cara al relleu que Demòcrates per Andorra haurà de dur a terme amb vista a les eleccions generals del 2019. Espot, una de les figures més ben posicionades, va assegurar que “sempre que em pregunten dic que hi ha persones amb més experiència i bagatge polític que jo mateix”, encara que ràpidament hi va afegir que “no em descarto, però també crec que el debat per afrontar-lo ja arribarà”, en l’acte de presentació del nou curs de l’Escola Especialitzada Nostra Senyora de Meritxell
  • #33 Martona
    (09/09/17 16:27)

    Francesc va dir..
    Competent? Com ho saps?  No ha fet mai res més que fer politica Andorrana, lo equival a esser regidor al ajuntament de Salou, com a molt!

    Respondre
  • #32 Sarabarra
    (07/09/17 09:25)

    Ningú que hagi estat amb el Govern més desastrós de l'historia d'Andorra. Voteu blanc o no anem a votar directament....

    Respondre
  • #31 Que borde era mi valle
    (06/09/17 22:21)

  • #30 pepe
    (06/09/17 21:29)

    David va dir..
    Si, òstia competent! Això de deixar l'unic cos policiac sota minims historics ha estat d'un encert!!! Tot sigui per poder ara i a correcuita agafar 30 jovenots per un sou rebaixat. Segur que aconseguirà una gran professionalitzacio de la seguretat publica del pais. Pero be, alguns tenen sort de que no passa mai res importantment greu en aquest pais, sino pixaria sang... Tant competent com és!!! Ah! I de la justicia d'aquest país millor ni parlar-ne'n que TOTS sabem com funciona: criteri, professionalitat i independencia son tres caracteristiques que cada dia brillen mes per la seva absencia. Si, bon professional, si....

    Respondre
  • #29 Venuts
    (06/09/17 21:26)

    Sense una llei de responsabilitat política estem venuts com cada 4 anys,no som més tontos perquè no ens entrenem...

    Respondre
  • #28 BRASES
    (06/09/17 20:56)

    ESPERO QUE NO SURTI EL SEU NOM PER CREMAR-LO, GENERALMENT ES AIXI QUE FUNCIONA A ANDORRA LA POLITICA.

    Respondre
  • #27 Sara
    (06/09/17 20:55)

    Només anirem bé el dia que es votin les propostes d un partit i no les persones. Amplian la visió del que volem per Andorra tema UE etc. De que serveix votar a la persona si la seva política ens porta al desastre.

    Respondre
  • #26 El Galla
    (06/09/17 20:42)

    Si l'Espot és candidat és menja el Gallardo amb patates....

    Respondre
  • #25 Carles
    (06/09/17 20:36)

    Qualsevol d'ells son titelles del poder de l'oligarquia,la prioritat,perpetuar el poder de les families a l'ombra. 

    Respondre
  • #24 Ordinenc
    (06/09/17 19:56)

    Marc va dir..
    Tota la raó,però aquests dos politics,fora de DA,en un partit independent,A i que cap més dels actuals politics tornin.

    Respondre
Veure’n més
33
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts