Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Islam

El Centre Cultural Islàmic serà avui a la manifestació que es fa a Barcelona

L’entitat musulmana vol posar en evidència que la violència no és compatible amb la fe
Membres del Centre Cultural Islàmic d’Andorra seran avui, a les 6 de la tarda, a la manifestació que hi haurà a Barcelona per rebutjar els atemptats terroristes. Ho ha confirmat el president de l’entitat, Rachid Cherkaoui. Sota el lema "No tinc por" i una única pancarta al capdavant, la protesta de Barcelona que encapçalaran els serveis d’emergència i els ciutadans i que preveu aplegar centenars de persones, sortirà de Jardinets de Gràcia i baixarà passeig de Gràcia fins a plaça Catalunya.
L’associació que aplega membres de la comunitat musulmana del Principat vol ser-hi per mostrar el seu rebuig contundent als terroristes,
  • #10 Observation !
    (26/08/17 23:16)

    La Bible prêche l´amour et le Coran possède des SOURATES qui incitent à la haine et à la violence ! Si l´autorité" Islamique faisait le nécessaire pour faire évoluer ce texte, il se pourrait que la mentalité islamique évolue. Sinon, c´est voué à l´échec ! Le Coran est beaucoup trop interprétable à cause du manque d´autorité suprême. Chaque "état islamique" peut interpréter les textes à sa guise et c´est là d´où vient globalement le problème, car les "endoctrineurs" jouent sur ce tableau. Le terrorisme islamique aussi !  Il n´y a jamais eu de révision de ce texte parce que, à la base, il a été conçu pour ne jamais être changé ! Donc, n´importe qui se voulant "Imam" peut à sa guise prêcher LA doctrine à la fois "texte sacré" et en même temps, loi ! donc, tout musulman où qu´il soit ne respecte qu´une seule loi, la sienne, le Coran !

    Respondre
  • #9 karlitos
    (26/08/17 22:14)

    Jo respecto el proxim, deveriamos ser tots com Arabia Saudita, Catar, Emirats árabes i tots paisos mulçumans. Ells no toleram que hagi una Esglesia Catòlica que es la base de la civilizaciò cristiana, nossaltres tambe deveriamos fer el mateix, cap mesquita, ells no toleram el cult cristia en pisos o en locals, nossaltres deveriamos hacer el mateix.EWlls no aceptan emigrantes cristians, nossaltres deveriamos fer el mateix, no aceptar emigrantes muçulmans.Ells no donam els mateixos drets a les dones i no les deixem conduir, aquí descrepo, nossaltres tenim dones que son campeonas de rallye i conduenxem millor que molts homes, pero això es cosa nostra i de nostra cultura i la tenen que respectar i se no no passa nada porque no haveria muçulmans per criticar i gual no terian catòlics o cristians per criticar. Tots contentos i amb molt respecte.......!I no haveria mes matanças i atemptats i cultos hipocrites......

    Respondre
  • #8 And
    (26/08/17 13:48)

    Tinc por que amb el temps, aquesta gent ens portin problemes en un país com Andorra que era tranquil ! El que estem visquen em fa pensar a la sèrie LOS INVASORES ! Venir, no respectar les regles i lleis locals. No volem d'aquesta cultura nefasta i sense fonaments clars ! Si nosaltres amem en aquests països, ens imposen ! Aquí som massa lliberals amb ells ! Els hi hauríem de dir: vols venir, Ok ! Però respectes la NOSTRA cultura. Sinó, fora ! Torna a la edat mitjana si et dona la gana ! 

    Respondre
  • #7 @1
    (26/08/17 13:41)

    Maribel. va dir..
    La  veritat és que fem massa per a ells i som massa tolerants. Ens volen IMPOSAR una cultura que no és la nostra i no volen acceptar les regles del país on viuen. És inacceptable ! L'Occident comença a prendre consciència de l'amenaça que representa aquesta gent, retrògrada, majoritàriament sense cultura i amb hàbits medievals. Una religió destructurada com és el cas pot fer i dir el que vol ! És la llei del més fort ! En realitat, ningú sap que és realment l'Islam i hi han interpretacions diferentes segons l'interès de cadascú. L'objectiu sembla ésser invadir, imposar, dominar i que alguns s'aprofitin de les riqueses. Tot això sota un nom genèric amb nom d' una "pseudo" religió que, en realitat no té cap fonament, com moltes per no dir totes ! 

    Respondre
  • #6 Carlemany
    (26/08/17 12:24)

    EL que haurieu de fer en lloc de criticar el pais que us ha acollit , es integrar vos .deixar les vostres senyores que es vesteixein com tothom , no tanta familia nombrosa ,treballar per viuere i no viure de les ajudes que entre tots paguem .  Suposo que sabeu que esteu vivin en un pays que tens molts segles d historia que sempre ha acullit a tothom que ens ha respectat ,amb dos co princeps un de catolich .pero prou hypocresia , integreu vos , vestiu com nosaltres que no veiem differencies per el carrer mengeu lo tipic del pais si conve bringuera i donja pero igual no sabeu que es !Etc,,,, llavors potser us respectaran mes i no haureu d anar a barcelona a jsutificar vos sino svp torneu a les vostres arrels i no vulgueumalmetre les nostres , Moltes gracies per respectar l Andorra que us respecta . Visca andorra 

    Respondre
  • #5 Arnua
    (26/08/17 11:29)

  • #4 Maribel.
    (26/08/17 10:08)

    La verdad es que no se puede estar en dos sitios a la vez. Está claro que son culturas diferentes donde la mujer está considerada un ser inferior al hombre. Disfrutar del mundo occidental? Perfecto, pero luego no manipular. Mi vecino musulmán dejaba en el pasillo a sus hijos y me fui a quejar de los golpes de balón en mi puerta y me llamó racista. Entonces le contesté que yo no lo era, que eran niños como todos, pero que era el quien no se ocupaba de ellos. Por cierto bebía cerveza que compraba en la máquina de fuera, pero su mujer no podía destaparsela cabeza, o bañarseen Serradells con bañador, entraba con vestido. Igualda para todos, entre mujeres y hombres lo primero, y fuera la coletilla de racista. Derechos, si, pero deberes también! 

    Respondre
  • #3 karlitos
    (26/08/17 09:04)

    Ensembla molt be i m´ensemblaria millor si tambe ho fecin amb els atentats de Paris, Bruxeles, Londres, Madrid, Suécia, Moscu, etc....! Fer- lo nomes a Barcelona fa pudor a hipocrisia. El iman de Solsona no diu res perque....? El Islam te que pregonar a la no violencia, les matanças i odio, cada dia, cada hora, cada minut i cada instant, sempre i amb contundencia.

    Respondre
  • #2 @1
    (26/08/17 08:26)

    Que comencin a fer neteja a casa seva ! I sobretot, que comencin a regular la formació dels "Imams". Modernitzar el Coran no seria una mala idea tampoc ! 

    Respondre
  • #1 CDiego
    (26/08/17 08:07)

    Certa gent fa l error de posar a tothom al mateix sac. Homicides d innocents tenim a l historia recent i oblidem. No es deien Mohamed o Hicham, sino Francisco, Adolfo, Benito, Iosif,Mao, Augusto, Jorge Rafael....

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts