Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
turisme

La Wi-Fi i la comoditat del llit dels hotels són les queixes més habituals dels clients

La Unió Hotelera considera que les valoracions dels establiments a Internet són positives
La comoditat del matalàs i la qualitat en la connexió Wi-Fi són els dos aspectes dels hotels que presenten més queixes per part dels usuaris. Així ho explica el vocal de la Unió Hotelera (UHA), Joan Andoni Azurmendi després d’analitzar les avaluacions dels usuaris a la xarxa. Són dos punts que els establiments també tindran en compte a l’hora de millorar per afrontar amb més garanties el test de reputació online a què els vol sotmetre el Govern. L’avaluació, que s’emmarcarà dins de la nova Llei d’allotjaments, permetrà classificar la qualitat dels establiments i podria fins i tot fer perdre
  • #2 Que curios
    (23/08/17 12:49)

    Amb les tarifes d´usura que aplica la STA al roaming no ens ha d´extranyar que la WIFI del hotel sigui condicio " sine qua non" per escollir un hotel.

    Respondre
  • #1 Sobtat
    (23/08/17 09:49)

    Si un dels serveis  que ens qualificarà és la wifi GRATUITA i no la resta de serveis que s'ofereixen .... , es que no anem be. Hem de ser una mica més professionals

    Respondre
2
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477