Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
justícia

Adellach, Cabeza i Arias seran els nous membres del Consell Superior

L’exministra és la candidata del Copríncep episcopal; el psiquiatre, del francès, i l’advocada aspira a ser l’elegida de batlles i magistrats
Els membres del Consell Superior de la Justícia (CSJ) arriben després de sis anys al final del mandat a la tardor. No tots: quatre dels cinc. La jurista Carme Tor­res va ser nomenada per Govern i va jurar per sis anys a mitjan mes passat en substitució de Jaume Sansa, mort mesos abans. Dels quatre restants, ni Jordi Visent, nomenat pel Copríncep episcopal, ni Josep Maria Cairat, elegit pels membres del cos judicial, poden repetir. La Constitució estableix a l’article 89 que “no poden ésser reelegits més d’una vegada consecutiva”. I Visent i Cairat ho van ser el 2011. Per
  • #24 marni
    (07/08/17 10:45)

    Els parroquians només volen que no torni! Canillo està tranquil mentre estigui entretingut.

    Respondre
  • #23 Justícia
    (07/08/17 10:43)

    Que posin algun jurista de president del CSJ si us plau!! Només em remeto al que diu l'article. Aquest senyor ja haurà fet el quatriplet amb tots els càrrecs que ha tingut, i sis anys més seran interminables-, és el joc de la oca, de oca a oca, de lloc a lloc... Com si no haguessin persones que poden representar aquesta institució!!! Estic d'acord amb les formes que cal observar, que diu The Observer

    Respondre
  • #22 Pepito
    (06/08/17 23:06)

    El Sr. Cabeza al C.S.J.??? Si que estem malament de sota la boina. St. Nicolas per favor no facis que tingui cap lio amb ningu.Q.D.E.A.confesats.

    Respondre
  • #21 karlitos
    (06/08/17 21:38)

  • #20 Miquel
    (06/08/17 19:57)

    En política, els favors sempre es paguen bé.

    Respondre
  • #19 Ordino
    (06/08/17 19:28)

    EnfarinaDA va dir..
    Quanta raó que tens,disset vots per dos consellers que ja hem vis la fi d'una Mateu i un Comú de forans que no está a l'alçada i que els parroquians amb els seus vots els hi hem entregat,el Pla d'Urbanisme,(que tenis que estar a exposició pùblica a final de Juliol,Que pas ara? i també el pla director d'Arcalis.Quina desgràcia.

    Respondre
  • #18 Forn incinerador
    (06/08/17 17:45)

    Sra Adellach que farem amb el Forn incinerador,el tema dura i dura, dura, dura.......

    Respondre
  • #17 Dina
    (06/08/17 17:10)

    Vaig votar DA pensant en un canvi. Pero, lo de la Sra Adellach em sobrepassa. Decepció absoluta.

    Respondre
  • #16 I will survive!!!
    (06/08/17 16:56)

    Gran jurista la Olga!

    Respondre
  • #15 EnfarinaDA
    (06/08/17 16:15)

    Estem pagant molt cars els 16 vots d'ordino que van permetre la majoria a DA. Consol naudi enxufada a govern, adellach a la justicia, angel mortes invisible al comú, eixamples de carreteres a dojo i desviacio sant julia res, llei de transferencies a mida per ordino...  no comment.

    Respondre
Veure’n més
24
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts