Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Infraestructures

El Govern licitarà abans que acabi l'any la nova peça del vial lauredià

Es faran obres a la rotonda de Fontaneda per construir un pont que connecti l’avinguda Francesc Cairat amb la primera fase de la desviació
El Govern licitarà abans que acabi l’any les obres de la rotonda de Fontaneda, el pas necessari per començar a construir la que seria la nova fase de la desviació de Sant Julià de Lòria. Els treballs consistiran en la construcció d’un pont que enllaçarà l’avinguda Francesc Cairat amb el nou vial. L’any que ve es licitarà el projecte de construcció de la desviació que permetrà que des de la Margineda fins a la duana hi hagi doble carril en sentit Catalunya. L’objectiu del Govern és licitar totes les obres de la que seria la primera fase del vial abans
  • #11 DA solutions
    (08/08/17 20:16)

    Quan tothom intenta apartar el cotxe i promoure noves formes de desplaçament aqui no parem d'eixamplar i fer noves carreteres en nom de la massificació turística. Un record pel bosc de Rocafort que li queden 4 dies....

    Respondre
  • #10 amic simpatitzant CNT
    (05/08/17 12:33)

    Quina raó que tens, possant sancions als empresaris per no realitzar la Llei de Seguretat.i despres van els politics sense sabates de seguretat i una d elles amb sabates de.nit. vergonya

    Respondre
  • #9 Simpatitzant de la CNT
    (04/08/17 19:37)

    13 comentaris i tots sobre si Catalunya, Espanya o el sexe dels àngels. Cap ni un parla sobre la foto de portada a l'edició impresa, on surten la cònsol i el cap de govern amb "sabatetes" d'anar per casa. Que esteu a una obra!! Després volen que les empreses i els treballadors acompleixin amb la llei de seguretat i salut en el treball, però els que haurien de donar exemple, s'ho passen pel forro.

    Respondre
  • #8 Mandra
    (04/08/17 18:38)

    Com sempre l'odi ha tot el que sigui català us delata. Si vas d'Andorra la Vella a la duana no vas en sentit Catalunya? Si el redactor hagués posat en sentit la seo de Urgel us ofendria tant. O en sentit Valles del Valira? O és que el que hi ha a l'altra banda de la duana no és Catalunya?

    Respondre
  • #7 karlitos
    (04/08/17 14:15)

    Millor dir abans de Catalunya, direcciò al Ocean Atlantic, passant per les comarcas de Espanya i el país Portugal......

    Respondre
  • #6 David
    (04/08/17 13:18)

    La direcció del diari hauria de fer respectar la nostra independència...entenc que els periodistes siguin sivint provinents de Catalunya i amb caràcter independent, però no haurien de oblidar que estan fora d Espanya...i per tant respectar el posicionament neutral d Andorra amb l afer català. La nostra frontera es amb Espanya i França.

    Respondre
  • #5 Julià Germà
    (04/08/17 12:45)

    Les obres del vial lauredià o la manera d'acabar de degradar completament la imatge de l'entrada a Sant Julia provinents de la frontera del Riu Runer.

    Respondre
  • #4 Fontanedo
    (04/08/17 11:36)

    en sentit Catalunya (Espanya)... suposo que devíeu voler dir això...

    Respondre
  • #3 "Espanya"
    (04/08/17 11:29)

    Totalment d'acord amb el comentari 1.

    Respondre
  • #2 Pepe
    (04/08/17 08:05)

    Ja fa dies que han començat les eleccions. Gràcies per pensar amb la Parroquia, sobre tot amb el tema transferències.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts