Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Successos

Naturlandia acomiada els implicats en la fugida i l'abatiment de l'os

Camprabassa fa fora el director i el sotsdirector del parc d’animals
Cinc dies després que el Diari revelés que la versió dels implicats en la fugida i abatiment de l’os Torb era un muntatge, Naturlandia ha acomiadat el director i el sotsdirector del parc d’animals. El consell d’administració de Naturlandia va prendre ahir la decisió després que la versió que havien ofert els dos treballadors “no coincideix amb els informes tècnics”. El muntatge ha generat una “pèrdua de confiança en constatar que el relat inicial dels fets que es van explicar difereix totalment de les conclusions que es deriven de les investigacions posteriors”. Camprabassa té clar que els dos han mentit
  • #15 rip torb
    (08/07/17 23:49)

    Un Desproposit....fan ganes de plorar

    Respondre
  • #14 Angela
    (08/07/17 22:32)

    A molta gent ens agradaria saber si són veritat els rumors que circulen que són molt greus i crec segons diuen que ratllen el delicte i que s'han tapat amb tot aquest enrenou de l'ós. Es vergonyós el comportament del sr. que va disparar !! Realment a mi qui em fa realment pena amb aquests personatges és la família que hi ha al darrera que en paguen les conseqüències d'aquests hbles com diu l' Angie. Són uns poques vergonyes i uns decelebrats !!!

    Respondre
  • #13 Julia
    (08/07/17 20:01)

    Les responsabilitats les cobrirà com sempre el Govern? No sigui dit que naturlandia és un fracas, I darrera seu caigui tota la resta.

    Respondre
  • #12 Carla
    (08/07/17 17:39)

    Ja hauran comprat el seu silenci: alguna porta giratòria es posarà aviat en funcionament. UL, qui hi pot perdre mès, té una poderosa xarxa de relacions i gent que els deu favors.

    Respondre
  • #11 Marc
    (08/07/17 16:26)

    Aquest es el resultat d enxufar la gent a dit...incompetents en llocs de molta responsabilitat.

    Respondre
  • #10 Pere
    (08/07/17 13:05)

    Aquest que va matar l'ós no es el mateix que van enxampar els banders disparant a les cabres amb el Jeep de Naturlandia?

    Respondre
  • #9 Karma
    (08/07/17 12:22)

    Aquí,hi ha alguna cosa que no quadra. Ara que els han fet fora i no tenen res a perdre,seria el bon moment de tirar de la manta,que rodin tots els caps. Tenim dret a saber les veritats de tots els successos de Naturlandia.

    Respondre
  • #8 Barcenas
    (08/07/17 12:01)

    I aixo no te consequencies penals? Et despatxen i prou?

    Respondre
  • #7 Saly
    (08/07/17 11:41)

    angie va dir..
    La resposta és sí. No hem d'amagar-ho als accionistes al 90% que som els lauredians.

    Respondre
  • #6 guilloten
    (08/07/17 11:19)

    Ara amb es el moment de tallar tots els caps que no aporten res a Naturlandia,millor dit que obstaculitzen, aneu per tots ells, incloent el director general, i tots els seus amics que l'envolten, feu neteja que mai es tard si la dita es bona...

    Respondre
Veure’n més
15
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts