Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sanitat

Projecte per situar dins l'hospital un institut de malalties cardíaques

El nou espai s’anomenaria Institut Cardiovascular d’Andorra, destinat tant al turisme sanitari com a la cobertura amb la CASS
Institut Cardiovascular d’Andorra (ICVA). Aquest és el nom elegit per al projecte de crear un espai de tractaments de malalties cardíaques dins del recinte de l’hospital Nostra Senyora de Meritxell. La iniciativa la impulsa el cardiòleg català Josep Brugada com a inversió estrangera i l’objectiu seria doble. D’una banda, oferir la major part de tractaments cardíacs que ara s’han de fer a l’exterior, i significaria que entraria dins de les prestacions que cobreix la CASS. En segon lloc, l’objectiu és tenir disponibilitat per fer atenció privada destinada a atreure turisme sanitari per a gent d’altres països que vulgui operar-se a
  • #14 Lamentable
    (03/07/17 20:19)

    Podent accedir a hospitals de renom internacional (Vall Hebron, Bellvitge, Clinic...) amb els professionals medics mes valorats del mon, no entenc com poden ser capaços de atrevirse a pendre la intelingecia a la gent... l'unic que encaixa es enriquirse uns pocs a costa de la nostra salut. Jo tinc clar a qui no votare a les seguents eleccions.

    Respondre
  • #13 Així m'agrada que segueixis fent esport!!!
    (03/07/17 10:23)

    ciutadana va dir..
    Com deia anteriorment, la crítica com esport va be pel cor, ara deixa als que tambe volem tenir una alternativa a criticar que poguem tenir hna solució diferent!!! Només un gran esportista de la crítica com tu, pot creure que si no estàn d'acord amb tu es que s'està vinculat a una inciativa!!!

    Respondre
  • #12 Santi
    (03/07/17 09:55)

    La medicina institucionalitzada o dit d'una altra manera el "negoci de la malaltia" ha arribat a convertir-se en una greu amenaça per a la salut.En suma, estem davant d'una violació del desenvolupament vital funcional de l'ésser humà que abasta des de la concepció i el part, passant per la criança i l'educació, i acaba amb la malaltia i la mort: tot això arrabassat i medicalitzat, controlat, monitoritzat, tecnologitzat, protocol·litzat ... deshumanitzat.

    Respondre
  • #11 ciutadana
    (02/07/17 23:17)

  • #10 La crítica com esport, va be pel cor
    (02/07/17 19:37)

    Pel que veig hi ha molta gent per aquí que pràctica la crítica per mantenir el cor en plena forma. Em sembla be, no obstant, crec que tenir un centre demprimer nivell amb el que sembla que es el president de l'organ europeu de cardiologia al front, sembla una gran alternativa, si tanta crítica no ens manté el cor sà. Gran iniciativa, el país en necessita moltes com aquesta, perque de gent que pràctica la crítica ja en tenim molts, així diversifiquem.

    Respondre
  • #9 sortilège
    (02/07/17 18:51)

    Properes eleccions votaré qualsevol de moment que DA foti el camp ! n´hi a prou          d´aquesta colla: Marti, Cinca i companyia !!! Ens están rebentant el país ! Dona la sensació que no tenen ni idea del que fan. Son incoherents ! 

    Respondre
  • #8 ciutadana
    (02/07/17 17:39)

    Axó mateix acabeu d' enfonsar- ho tot! De qui es la brillant idea? Mes " obertura econòmica"???Poseu algu que sàpiga de que va i sigui honest si- us- plau!

    Respondre
  • #7 Nazaret
    (02/07/17 16:52)

    Bona idea. És hora de de posar els recursos ociosos a treballar per al país.

    Respondre
  • #6 Simpatitzant de la CNT
    (02/07/17 16:52)

    Com es pot parlar de turisme sanitari quan als ciutadans d'Andorra no els hi tornen el 100% del tractament mèdic?

    Respondre
  • #5 hospitals de renom
    (02/07/17 16:28)

    Qui, podem accedir a hospitals de renom mundial, bellvitge, vall hebron, sant pau i el clinix, que tenen els millors serveis de cardiologua, vindrà a un centre a Andorra? I com es diu en les intervencions fetes no parlem de turisme!!! Em perdut l'enteniment!!

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts