Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Laboral

La Mútua laurediana destitueix Torrentallé com a director

El consell d’administració ho justifica perquè vol un canvi de rumb
El consell d’administració de la Mútua Elèctrica de Sant Julià va comunicar ahir en una reunió tensa a Manel Torrentallé que el destituïa com a director general de l’entitat. L’ex-cònsol menor lauredià feia prop de trenta anys que estava al capdavant a la Mútua. L’acomiadament ha estat no causal i per tant se l’indemnitzarà amb el màxim que estableix la legislació.
El consell d’administració, segons fonts properes a la societat, va explicar a Torrentallé que la destitució estava vinculada a la voluntat de donar un nou rumb al projecte. L’ex-cònsol menor es va mostrar molt contrariat i va assegurar que no
  • #14 Meri
    (03/07/17 11:00)

    I a sobre se l'ha d'indemnitzar per complir amb la legislació vigent. Ell la complia mentre tenia aquest càrrec i el de cònsol menor al mateix temps???

    Respondre
  • #13 MARKLIN2
    (01/07/17 18:09)

    EL KARMA ARRIBA A TOTHOM.

    Respondre
  • #12 estevet
    (01/07/17 17:58)

    Serà capaç de demandar la Mútua per acomiadament improcedent? Affaire à suivre...

    Respondre
  • #11 Canvi de rumb.... todo a babor!!!!
    (01/07/17 17:46)

    Esta clar que els dos exconsellers generals, els dos exconsellers comunals i l'ex director de la policia del consell directiu tenen molta visio de futur.... per aixo son ex-

    Respondre
  • #10 Ara si......
    (01/07/17 17:40)

    canvi de rumb.... modernitzacio.... futur.... quan veig els dinosaurios que hi ha al capdavant em donen ganes de plorar i de riure..... això acabara com UL..... a la cuneta

    Respondre
  • #9 IRENE
    (01/07/17 13:31)

    Srs. de Mutua, i aquest señor quin horari tenia?, als matins entre l'esmorzar i plegar, a la tarda no hi anava, es ben curios que cobrava uns 4000 € per anar-hi encara no un mati, si hagues anat mati i tarda i algún dia festiu el sou seria uns 10000 €, NO TENIIU CAP SOU AIXI PER UNA JUBILADA COM JO????

    Respondre
  • #8 canya al mono
    (01/07/17 13:25)

    El titular solament pot sortir del club de la COMEDIA, El consell d'administració ho justifica perquè vol un canvi de rumb, que caxondos un canvi de rumb els d'UL, com es diu amb castella... NO ME LO PUEDO CREER ......

    Respondre
  • #7 soc tonto
    (01/07/17 13:19)

    Això, ja tenia que haver succeït al gener 2016, desprès de ser mal nen i mal ul-auredia,i no actuar segons les ordres ul-donades. Anar contra UL, fer campanya amb blanc, portar el Comù+Naturlandia com si fos un negoci privat amb festes i festetes i demés, posteriorment enfrontar-se amb UL, donar-se de baixa, volgué muntar un altre partit contra UL. Tot això no es veia bé i aixi ha acabat? O encara en vindrà més....?

    Respondre
  • #6 canya al mono
    (01/07/17 13:10)

    Sembla un”deja vu”, si anem als anys 2000 aproximadament ja van fer fora al director i amb la indemnització oportuna(que era més que ara, amb la nova llei;el doble) i el van tornar a ubicar al seu lloc,després d'una trucada del “amo” i tot normal i la indemnització per fer unes vacances. Ara no crec que torni a passar després de veure com estan les relacions entre consell d'administració i el ex-director...... aqui queda dit

    Respondre
  • #5 Mama mia
    (01/07/17 11:07)

    Si l han substituït que l ha tingut que fer Grosa. Mama mia.. Coneixen el funcionament de la Mutua. Gran error passat de permetre ser cònsol menor i director de la mútua això no té sentit. I les coses s'han de fer amb sentit comú.

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts