Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
reportatge

Fer l'andorrà a la televisió

L’humorista Quim Masferrer va quedar impressionat amb les lliçons de diplomàcia dels andorrans a un programa on no va sortir ni la Massana ni Escaldes.
Una agent de policia dolça i encantadora, una iaia geniüda que no te’n deixa passar ni una o un veí de Sant Julià arribat del Marroc fa 14 anys que deixa bocabadat tot­hom pel seu vitalisme i el seu bon català. És part del paisatge humà que es pot veure al darrer programa que Televisió de Catalunya ha dedicat a Andorra. El Foraster, el popular xou televisiu on l’humorista gironí Quim Masferrer es dedica a descobrir territoris i gent. El de dimecres a la nit va ser un foraster excepcional. Ni Andorra és un poble de Catalunya ni té menys
  • #19 Bic Torugo
    (03/07/17 13:26)

    No calen programes de tele per veure alguns trets del caràcter andorrà; a part de la xenofobia palesa aqui, queda continuament retratat amb ambaixadors mòbils que circulen per les carreteres de Catalunya. Perdudes entre algunes virtuts, predomina l'arrogància i el despreci per les normes de trànsit.

    Respondre
  • #18 Sentut comú
    (03/07/17 11:52)

    Sentot Comú va dir..
    s'hauria de veure si seguiu posant-vos xulitos i promouen un boicot des de l'altra cara dels pirineus...

    Respondre
  • #17 Andorrà
    (02/07/17 20:15)

    Tot un clàssic, un auditori ple d'Andorrans que no es van adonar de com se'n fotien d'ells en plena cara. “Fer l'Andorrà” va sortir molts cops, una pràctica que ha conduit a la intervenció d'un banc, a que ministres obscurs continuïn en el seu càrrec, i a que un cap de govern mediocre continuï representant tot un poble, anem fent l'Andorrà i el ridícul, que el món en va prenent nota...

    Respondre
  • #16 Superbia
    (02/07/17 09:00)

    Sentot Comú va dir..
    Crec que haurieu de rebaixar la SUPERBIA que sempre us ha caracterizat!!!..a mi aquest m'ha de dir això¡!!!aquest no els necesitó!!!...Superbia

    Respondre
  • #15 Sentot Comú
    (01/07/17 23:18)

  • #14 pobladó
    (01/07/17 17:17)

    Catalunya pot viure sense Andorra, no us en preocupeu i sempre podeu tancar la tele

    Respondre
  • #13 visio humana
    (01/07/17 16:42)

    programa entretingut per la gent que ho miren setmanalment, pensó que els Andorrans no ens caracteritza l'humor i per aixó el guionista va buscar una hortelana, que malhauradament dona joc al programa peró per els Andorrans segurament se ens va fer pesada i poc representativa. Per a mi s'hem va posar la pell de gallina al veure el costat humà del noi marroqui que representa l'essencia integrista del poble Andorrà, que durant anys tingut. El costat dels germans Riba es va fer pales el nostre vessant acollidor amb el poble Francès i el nostre co-princep. L'intergració passa al meu entendre per no oblidar mai aquest fet que es la base de que avui tots plegats estiguem aqui. Segurament que faltava una mica de CALDEA, un pilar del turisme. Una visita del romanic peró Mossen Ramon amb el seu taranar, la seva manera de ser segurament que pot fer reflexionar una mica i veure que l'humanisme passa per damunt de les religions.

    Respondre
  • #12 Sentit Comú
    (01/07/17 09:28)

    Tots els comentaris son molt divertits ! Més que aquest programa bastant vulgar i sense sentit ! A Andorra, ja tenim humoristes famosos: Només cal mirar el contingut de DA ! No cal anar a fora per buscar-los ! 

    Respondre
  • #11 Remigio
    (01/07/17 09:26)

    No volem indepres a Andorra... Que ens deixin tranquils collint trumfes que tenim feina i no perdem el temps amb enquestes populars que no solicionen els problemes de la gent.... Menys indeprendencia i mes feina!

    Respondre
  • #10 Eduard
    (01/07/17 08:37)

Veure’n més
19
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts