Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
estacions d'esquí

Crida unànime a salvar Grandvalira

Els comuns de Canillo i Encamp insten les parts a treballar per trobar una situació que eviti la dissolució de Nevasa
Crida unànime a salvar Grandvalira i esperança general que les parts implicades sabran trobar una solució que permeti mantenir amb vida el domini esquiable més gran del país. Partits, administració i sector turístic van reaccionar ahir amb sorpresa i preocupació a la decisió del consell d’administració de Nevasa d’iniciar el procés de dissolució de la societat i van demanar als accionistes que s’esforcin a desencallar el conflicte. Els comuns d’Encamp i de Canillo van reclamar que es busquin solucions alertant de les conseqüències que pot tenir la fi de Grandvalira.
La corporació encampadana, sòcia minoritària de Saetde –que és qui ha
  • #15 Potser sí.
    (02/06/17 02:26)

    mediador va dir..
    Pot ser tens raó... però no per compensació, en tot cas per que el Pas és una assignatura pendent, O no ens enrecordem que va arrivar a ser el 80% del PIB del país. Ara bé, aquesta plataforma no té cap sentit ni rentabilitat....i son els diners de tots, que només beneficia a 4 i que no está demostrada la seva rentabilitat

    Respondre
  • #14 Empresa.negoci
    (02/06/17 02:20)

    Totalment d'acord. Saetde és hi ha sigut,desde els anys 70 O abans una de les tres estacions d'esquí de tots els Pirineus catalans, andorrans i aragonesos​, que sense subvencions obté beneficis ...la resta han crescut gràcies a subvencións i tot i així no s'ensurte'n.

    Respondre
  • #13 Miquel
    (01/06/17 21:22)

    Si no existissin els politics, Andorra aniria de fabula. Per una banda, no la liarien, i per l'altra, ens estalviaríem els seus sous, els assessors, els projectes de màrqueting que encomanen per fer-se lluir, ... T'ho miris per on t'ho miris, tot són avantatges!

    Respondre
  • #12 Josep
    (01/06/17 21:17)

    Molt bé pel Joan Viladomat, Grandvalira funciona gràcies a la seva feina i gestió. Si fos tot públic hi hauria un forat gegantí. Els polítics només volen sortir a la premsa i quedar bé, però no en tenen ni idea de gestió, de fet, per això estan a la política.

    Respondre
  • #11 Andorra el Paradis de les Guineus
    (01/06/17 19:31)

    tranquils sempre ens quedaran les guineus.....perque a aquest pas fins les rates desapareixeran......ja ja ja!!!!!

    Respondre
  • #10 President
    (01/06/17 17:28)

    Sí,sí...administració central ja. I Mandicó for president!! Hahah Quin crack de liar-la...

    Respondre
  • #9 SKY
    (01/06/17 11:27)

    Potser algú es pensa o creu que VALLNORD,funciona bé,pues qualsevol dia també sentireu les Ost... en aquest pais no hi ha remei,cal una administració ùnica JA.

    Respondre
  • #8 Google
    (01/06/17 11:05)

    El Comú de Canillo ara amb la cua entre les cames. Quina feina que està fent el Sr. Mandicó...

    Respondre
  • #7 Xaró mexicano
    (01/06/17 10:34)

    La meva pregunta és, avanç de planta cara el govern perquè no pensa les cosas 2 cops i així no tindran que baixar-se els pantalons després? Un país que té tanta necessitat de polítics abils perquè res està com tindria que està i sols tenim gent amb ideas al dia ,res ésta planificat amb perspectiva  de futur i tot funciona com una telenovela sud-americà patètica com solen ser ,aquí fa fred com als països nòrdics  però el mòdul vivendi es de xaró mexicano i les conseqüències idèntiques 

    Respondre
  • #6 Lara
    (01/06/17 10:23)

    El Comú de Canillo la lia i ara ho intenten salvar. Quin paper estan fent últimament.

    Respondre
Veure’n més
15
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts