Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
comptes polèmics

Bartumeu i els diners sota sospita

El líder d’SDP diu que va ser qui va cobrar 11.000 euros que el grup havia registrat com a “honoraris Víctor Naudi” i que en el xec anaven a nom de “CERES (Marian Sanchís)”
El conflicte derivat de la marxa de Sílvia Bonet de Socialdemocràcia i Progrés (SDP) ha acabat esquitxant el president del partit, Jaume Bartumeu, i una de les seves col·laboradores, Marian Sanchís, després que s’hagin revelat documents de com es gastaven els diners que l’Estat entrega al grup d’aquesta formació. L’accés al llistat de despeses ha posat de manifest que existeixen tota una sèrie de pagaments dubtosos i de diners que surten dels fons del grup parlamentari i es desvien cap al partit o persones particulars.
El primer tema fa referència a un pagament d’11.000 euros amb data 20 de desembre del
  • #38 Maria
    (01/06/17 08:07)

  • #37 Delfí
    (31/05/17 10:06)

    Aquests de SDP ja son prou grans per saber que qui juga amb foc es crema. Es pensaven que podrien destrossar la Bonet per un pagament irregular i que no sortiria res del que feien ells? S'ha de ser innocent...

    Respondre
  • #36 Pepita
    (31/05/17 00:38)

    Crec que ultimament són més interessants els comentaris que les notícies! Jajajaj... 

    Respondre
  • #35 marine
    (30/05/17 23:30)

    Pagant amb diners del grup parlamentari societats que no existeixen, remunerant col·laboracions que no sabem si tributen, finançant el partit des del grup parlamentari... aixo em recorda el cas de la Marine Le Pen.

    Respondre
  • #34 Si no vols pols no vagis a l'era
    (30/05/17 23:24)

    O donde las dan las toman. Entenc que des de SDP estiguin empipats per la dimissió de la consellera, però el sainet d'atacs amb els comptes (apart d'insults en articles d'opinió) l'han començat ells!! Ai ai que ella estira de la manta mentre els altres partits es parteixen de riure.

    Respondre
  • #33 ciutadana
    (30/05/17 21:37)

    Doncs jo, fins que no es demostri el contrari, segueixo creient en l'honestedat del Jaume Bartumeu pel que fa al tema diners. Hi ha massa gent ressentida que sempre que poden l'ataquen, però al Cesar lo que es del Cesar...Despres pots estar o no d'acord, però no es dels que posen la ma al calaix, si fos així ja farie dies que tindrie altres càrrecs internacionals, perque intents de compra si que en deu haver tingut!

    Respondre
  • #32 CDiego
    (30/05/17 21:16)

    Em faig sovint una pregunta: Quants xalets "3%" tenim a Andorra? Penso que uns quants...

    Respondre
  • #31 Magister
    (30/05/17 20:57)

    Jaume,"Cria cuervos que te sacaran los ojos"no has tingut cap mica de sort amb els teus alumnes.

    Respondre
  • #30 Silvia
    (30/05/17 19:54)

    Quantes queixes per difamacions en aquest article !!!

    Respondre
  • #29 Amitié Franco/Andorrane
    (30/05/17 19:50)

    Bref ! tous pourris ! comme disait le regretté Coluche: Tous pour un, tous pourris ! Vous avez compris, il parlait des politiciens. 

    Respondre
Veure’n més
38
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts