Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
'Cas BPA'

La batlle acusa Higini Cierco pels papers donats a la fiscalia espanyola

Moreno hi veu un delicte de revelació de secrets i un altre contra la intimitat personal i insta que s’obrin noves causes
La batlle Maria Àngels Moreno ha demanat a la presidència de la Batllia que analitzi si s’han d’obrir noves causes penals contra Higini Cierco amb relació a la documentació que l’antic propietari de BPA va entregar al fiscal general anticorrupció espanyol Manuel Moix. Els papers pertanyien a operatives de diferents membres de la família Pujol en l’època en què tenien els diners a Andbank. En l’aute Moreno considera que els fets “podrien ser constitutius de delicte per part del seu presumpte autor, el Sr. Higini Cierco Noguer, concretament d’un delicte major de revelació de secret professional [...] i un delicte
  • #8 Xevi
    (23/05/17 21:33)

    A sobre ESPANYA ENS LA LIA MEs....., HASTA LOS COJ....

    Respondre
  • #7 Lliço
    (21/05/17 15:11)

    Quan hagin destruït el sistema financer i de retruc entrem en deu anys de recessió només m'alegrare per tots aquests que heu mirat cap a una altra banda mentre ens enfonsaven. Ells viuran amb els seus milions a fora i nosaltres estarem a la misèria i ja us estarà bé a tots els d'aquí per inacció heu estat col laboracionistes. 

    Respondre
  • #6 Traidors
    (21/05/17 13:31)

    La Batlle hauria de encausar a tota Andorra per alta traicio a tots els clients que han confiat en la banca i el PEIS...

    Respondre
  • #5 Per a realitat
    (21/05/17 10:32)

    Que vols dir? Que tenen mes poder els Cierco? Que tenen mooooolts diners ? Que paguen advocats? Que paguen informacio ? Per això guanyaran ? Has vist El Padrino o Uno de los Nuestros ?

    Respondre
  • #4 Jordi
    (21/05/17 09:54)

    No es tenia d'haver signar la fi del secret bancari. No es tenia d'haver intervingut  BPA. Ningú hauria de saber, que els Pujol i cap persona física o jurídica, que va dipositar la confinança en el nostre País, tenien comptes i diners a bancs Andorrans. Ara, ja ho tenim, cada cop que demanin informació, l'haurem de donar.

    Respondre
  • #3 Realitat
    (21/05/17 09:53)

    Penso que abans "saltarà" la Batlle que en Cierco. Vet aquí la justícia del país

    Respondre
  • #2 Jaume
    (21/05/17 08:20)

    Doncs jo personalment penso que ja és hora que comencin a actuar contra aquests Cierco, perque sembla que tinguin impunitat per a fer el que vulguin

    Respondre
  • #1 Sentit Comú
    (21/05/17 07:49)

    Personalment estic fart de llegir sobre aquest tema ! 

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts