Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Jordi Xuclà

“Andorra és un dels països petits que té l'acord UE més avançat”

Com a coneixedor intern de la política comunitària, Xuclà afirma que el país té les negociacions ben encarrilades i que la unió europea sabrà trobar una solució per al tabac
Jordi Xuclà (Olot, 1973) és diputat del Partit Demòcrata Català al Congrés dels Diputats i president del grup liberal (ALDE) a l’Assemblea del Consell d’Europa. És a Andorra amb motiu del Congrés del 70è aniversari de la Liberal Internacional. Parla en aquesta entrevista de l’estat del procés negociador per l’acord d’associació a la UE i de les pressions de l’Estat espanyol per atacar l’independentisme català.

Com sap, Andorra està immersa en un procés de negociacions per associar-se a Europa. Vostè que és el president del grup liberal a escala europea, quina valoració fa de l’estat de les converses?
Jo en faig una
  • #8 Carles
    (23/05/17 08:55)

    Coneixedor intern d la politica.... bla bla nlaaaaAl pou q ens anem tots!!!! 

    Respondre
  • #7 Basura
    (20/05/17 20:28)

    Baixar-se els pantalons d'aquesta manera no es de lloar!

    Respondre
  • #6 Peret
    (20/05/17 17:08)

    Jordi va dir..
    No volen referendum ni el voldran mai perqué el perdrien,la majoria seria NO a Europa.Ara bé el poble l'hauria d'exigir però malauradament no hi ha co.....

    Respondre
  • #5 Xavier
    (20/05/17 16:39)

    Prepareuse tots... El error mes gran q fara andorra com a pais en la seva historia... L' interes de 4 families importants per entrar a Europa ens fotra el pais enlaire...Potse que demanessim al poble siii volem entrar a europa o no....Un referendum no estaria gens malamen... abans de forçar a la gent al error mes gran de la nostra historia

    Respondre
  • #4 Manual Digest
    (20/05/17 11:27)

    Els Andorrans que defensen les polítiques d'ingeréncia de la UE, no estimen el seu país.

    Respondre
  • #3 Jordi
    (20/05/17 10:27)

    Negociar amb la UE, d'esquenes al poble sense un referèndum, no em sembla la millor manera de fer política. 

    Respondre
  • #2 Julià
    (20/05/17 09:36)

    És increïble, colonitzats i vassalls d'Europa, però contents, és el súmmum, cap país d'Europa a cedit la seva sobirana tan fàcilment i a canvi de tan poc.

    Respondre
  • #1 Sentit Comú
    (20/05/17 08:17)

    Jo, ja tinc la vaselina preparada ! 

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts