Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Martí demanarà suport a Rajoy per assolir una solució per al tabac

Es reunirà demà amb el president espanyol per parlar de l’acord d’associació i la candidatura per acollir la cimera iberoamericana
El cap de Govern, Toni Martí, demanarà el suport del president espanyol, Mariano Rajoy, en el procés de negociacions que el Principat està duent a terme per associar-se a la Unió Europea, en especial pel que fa al repte d’assolir un tracte específic per al tabac. Ho farà en una reunió que tindrà lloc demà al migdia al Palau de la Moncloa de Madrid –la primera d’ençà que Rajoy va ser reelegit president– com també ho farà amb el president de la república francesa, Emmanuel Macron, quan hagi format govern. Martí va explicar que fa unes setmanes va demanar la
  • #12 Jordi
    (16/05/17 13:03)

    Molt em temo que poder els trets van per l'assumpte Pujol i com pugui actuar la fiscalia Española. L'afer dels Pujol i fer caure BPA, poden provocar la caiguda d'Andorra.

    Respondre
  • #11 RIP And
    (16/05/17 12:40)

    La venda del país no està contemplada en el Politar Andorrà,ni al manual Digest,això té un nom... vendre la nostra sobirania i permetre ingerència al país d'organismes transnacionals a canvi de salvar la banca i els seus interessos,el destí del poble es un altra cosa.

    Respondre
  • #10 viva el sol
    (16/05/17 11:30)

    tan sols els hi queda demanar el passaport espanyol, de fet encara deuen tenir els dels seus pares o padrins a la tauleta de nit. 

    Respondre
  • #9 Game Over
    (16/05/17 11:05)

    Si Mònaco està regulat per la Banque de France i San Marino te un acord amb la Banca d'Itàlia, a Andorra només li queda el proteccionisme del Banc d'Espanya.....Sense Banca, sense tabac i aviat sense duanes, Andorra està morta, només li queda vendre els seus rius, les seves muntanyes i les pistes d'esquí al capital Espanyol.

    Respondre
  • #8 Ros d'Eroles
    (16/05/17 11:00)

    Si els Comtes d'Urgell i de Foix, els vescomtes de Castellbò, i tot el nostre passat pirinenc, s'aixequessin de les seves tombes, i veiessin la "pleitesia" a la Corte de Madrid! Quina vergonya nacional!  

    Respondre
  • #7 Vassalls
    (16/05/17 10:27)

    Cada vegada queda més clar a qui serveixen els nostres polítics, l'espanyolització d'Andorra i el desmunt de les duanes per l'annexió al Regne d'Espanya és ja una realitat

    Respondre
  • #6 Venuts
    (16/05/17 10:21)

    Seguim llepant les botes del nostre nou líder a l'ombra, el Sr.Mariano Rajoy i les seves polítiques d'homologació del que va ser una Andorra sobirana.

    Respondre
  • #5 Sentit Comú
    (16/05/17 09:20)

    Y viiiiiiiiiva España !!! Ole !! Canción del presidente Don Martin y su fidel sirviente Don Cinca ! 

    Respondre
  • #4 Oleee
    (16/05/17 09:12)

    Molt bé marti ves a veure al teu jefe i li expliques lo bé que ho estàs fent......i li dius que et doni suport per fer-li la competencia amb el contraband de tabac......ole,ole

    Respondre
  • #3 Chacal
    (16/05/17 09:04)

    El doble fondo que heu agafat fa poc, l'heu agafat quan el seu "soci" estava de festa, curiós tot això. Ja ho he dit molts cops, tireu del fil i controleu al qui controla. L'autèntic responsable de tot l'enrenou. El qui controla, està jugant amb tothom.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts