Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Transports

La Hispano Andorrana no puja fins a Escaldes-Engordany

El Govern l’obliga a parar a la nova estació i afectaria la seva freqüència
Els autobusos de la línia la Seu d’Urgell-Escaldes-Engordany no pugen fins a la parròquia, sinó que es queden a la nova Estació Nacional d’Autobusos, la qual cosa ha provocat nombroses queixes per part d’alguns usuaris que esperaven arribar a Caldea, com fins ara. La directora de la companyia Hispano Andorrana, Pili Buscall, reconeix aquesta situació però afirma que és culpa del Govern. “Des de la creació de l’Estació Nacional d’Autobusos, totes les línies que fan un trajecte internacional estan obligades a fer-hi parada. Nosaltres fa 65 anys que fem el trajecte fins a Escaldes però amb aquesta aturada obligatòria no
  • #10 Laura
    (09/05/17 22:34)

    No patiu tindrem heliport i per tant no cal bus Estaria be  saber que pensen fer els nostres honorables CONSOLS,aquells que tant els preocupa el poble!!!!Pobre pais ,hem perdut el seny

    Respondre
  • #9 Retrograds!!!
    (09/05/17 22:25)

    Que els de La Seu agafin l'helicopter!

    Respondre
  • #8 Ramón
    (09/05/17 17:35)

    Potser ens estem passant amb l'assumpte de la capitalitat, no? res a dir Trini?

    Respondre
  • #7 Miquel
    (09/05/17 17:24)

    No veig la utilitat de l'estació si tot ha de ser entrebancs. I la companyia podria fer el recorregut amb final a l'estació i no hi hauria problema.

    Respondre
  • #6 Urgellenc
    (09/05/17 12:48)

    Això és una vergonya! Aquesta línia funcionava perfectament, i recorria els llocs més cèntrics d'Andorra: passava per Príncep Benlloch, per tota l'avinguda Meritxell, i et deixava a quatre passes de Carlemany o a Caldea mateix. També tenia parada a la Poste, on podies enllaçar sense problema amb les línies internes. I per tornar a la Seu agafaves el bus també en ple centre, a la Rotonda o a la plaça de les Arcades. Un servei còmode i eficaç, que funcionava perfectament, i van se'l carreguen posant una única parada enmig del no-res.

    Respondre
  • #5 emprenyat
    (09/05/17 12:16)

    Quina pífia més tremenda!!! I quina manca de respecte tan gran als usuaris. És clar, què m'ha d'importar com s'ho fan els plebeus que fan servir l'autobús quan jo tinc el meu super totterreny per anar per on vulgui. Anda i que els posin fulles

    Respondre
  • #4 Ciutada
    (09/05/17 10:16)

    Un altra empresa entranyable que passa a l'història,Els Valires,més tard l'Hispano-Andorrana,milions de viatges a La Seu,qui no ha pujat mai als Valires? pagesos,estudiants,capellans,turistes,etc.tothom els coneixia,xòfers,cobradors,era una familia,trist final,es tot el que ens ha portat l'Andorra aquesta de les obertures.

    Respondre
  • #3 Cllipolero
    (09/05/17 10:07)

    En termes generals i de moment la nova estacio d'autobusos no beneficia en res als usuaris, sino tot el contrari doncs esta mes allunyada del centre i esta causant mes incomoditats als clients. Ja es veura com avança el tema donem un temps per veure com evoluciona el tema i es readapta tot.Tambe crec que el que reclamen els taxistes de tenir una parada per dos vehicles amb un semafor ho trobo correcte i necessari, per una vegada crec que els taxistes tenen tota la rao.

    Respondre
  • #2 ciutadana
    (09/05/17 09:52)

    Una pifia mes, dels grans ideolegs de l'estació de busos! Quí n'es /son els" caps no pensants", responsables? Responsabilitats. Que s'hagi estrenat sense estudi i enllaços entre totes les linees atempta al mes elemental sentit comù, axo a part d les no previsions, ja denunciades fa dies! Hi aquestes sapastres hauran cobrat i/o continuen cobrant, en comptes de ser despedits i pagar indemnitzacions.

    Respondre
  • #1 El govern dels millors
    (09/05/17 08:56)

    Visca DA!!!

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts