Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Consell General

Espot anuncia modificacions legals per frenar l'augment del contraban

S’endurirà el Codi Penal per “reprimir de manera més efectiva” el tràfic de cigarretes i hi haurà presència policial a la frontera les 24 hores
Pla de xoc contra el contraban de tabac al Pas de la Casa. El ministre d’Interior, Xavier Espot, va anunciar ahir canvis legals per frenar l’augment d’aquesta activitat delictiva a la frontera amb França amb càstigs més severs. Segons va detallar durant la sessió de control al Govern, l’executiu impulsarà una modificació del Codi Penal per tal d’“establir un règim jurídic més estricte” que permeti “reprimir de manera més efectiva aquest tipus de delictes”. Així mateix, va explicar que el concurs que s’ha obert per contractar nous agents de policia servirà per garantir presència policial a la frontera les 24
  • #12 calculador
    (06/05/17 00:55)

    i també pararà el contraband de colònies,brillants,medicaments......jajaja. Quants edificis,negocis,cotxes s'han pagat amb el contraband? I les fàbriques a tancar? Au va !!!

    Respondre
  • #11 carles
    (05/05/17 18:24)

    Bona tarda, el problema el té Espanya i França. Sempre ha estat considerat una professió a Andorra. Fins algu al passaport possaba professio Contrabandista. Cuantes grans families han fet fortuna amb el tabac. Que espabilin al altre costat de les fronteres. Perque si baixa la venda de tabac, també baixan els ingresos de govern i qui pringa el poble a pagar mes impostos. I si no es ven tabac adeu petits comercians, locals buits, etc.......

    Respondre
  • #10 MARKLIN2
    (05/05/17 15:43)

  • #9 Jordi
    (05/05/17 13:59)

    Xavi va dir..
    La culpa de tot això la tenen alguns Andorrans traïdors. Que marxin a fer de Gendarmes o Guàrdia Civils. Quan compres un producte amb els seus impostos i arancels, quina mena de contrabando fas?. Que fiquin el paquet a 10€, si volen acabar de veritat amb tot això i tema solucionat. La resta és una caça de bruixes i carregar el mort als petits.

    Respondre
  • #8 Xavi
    (05/05/17 13:15)

    Perque nassos controlem el contrabando?? En temps passats no era ni delicte a andorra... i ara ens em de deixar diners i mes diners en controla un problema d espanya i frança??? Ens ajuden ells en alguna cosa???Es problema nostre?? Es problema de espanya i frança... fins als nassos d haver de fe la feina dels altres... Venga perdre diners per fer la feina d espanya i frança... i despres ens continuen deixan com a paradis fiscal... i continuen embrutan el nom d andorra cada dia

    Respondre
  • #7 Jordi
    (05/05/17 12:58)

    Sentit Comú va dir..
    El poble s'ha de revelar d'una vegada per totes. Vot en blanc o fins i tot, no votar. Ens han venut fa anys i ens han traït.

    Respondre
  • #6 Malporro
    (05/05/17 12:02)

    el que heu de controlar es als establiments que venen aquesta mercaderia i controlar els registres de vendes de la botiga on han de figurar totes les dades del comprador, passaport, adreça etc... i endurir la llei...

    Respondre
  • #5 Sentit Comú
    (05/05/17 10:42)

    No tinc confiança en ningú ! papereta blanca ! no n´hi a cap  que valgui la pena ! 

    Respondre
  • #4 Els intocables
    (05/05/17 10:27)

    A què contraban es refereix? A l'oficial o el extraoficial?

    Respondre
  • #3 Chacal
    (05/05/17 10:25)

    N'hi ha que no saben o no recorden de què vivien els seus pares i els seus padrins, són més pixapins que Andorrans. Si voleu fer les coses ben fetes, prohibiu la venta de més de dos cartrons al dia i per persona. Agafeu les dades dels compradors de tabac i passeu-les per un programa informàtic conectat a totes les botigues, d'aquesta manera erradicareu el contraban de tabac. Ara, els 120 milions d'euros que recapta l'estat, poder baixaran a 12 i el sector del tabac ja pot plegar.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts