Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
funció pública

Plus cada dos anys per als funcionaris

La ministra Descarrega afirma que l’avaluació la farà el comandament i l’equip de treball perquè sigui més objectiva
Funció Pública està avançant en el disseny del sistema retributiu i els complements que percebran els empleats de l’administració després de la reforma de la Llei de funció pública que lidera des del desembre Eva Descarrega. El nou text inclourà un complement “que, per tal que el sistema sigui sostenible, serà no consolidable, a diferència de les avaluacions anteriors que havíem tingut”; i un altre de consolidable lligat a la progressió professional en carrera horitzontal dels funcionaris, remarca la ministra en declaracions a COPE Andorra-AD Ràdio.
Descarrega assegura que l’objectiu que es persegueix “és valorar el rendiment de les persones en
  • #16 funcionari
    (28/04/17 22:26)

    Funcionari, el meu consell es q si estas tan descontent de Funcionari tornis a la privada, encara q siguis catedratic ja veuras q be el canvi, aixi un menos q mantindra, encara q segur q tu vals, por lo menos tens per escriure aquiens tenim q adonar q tots no podem ser funcionaris, tambi tenim q estar els q pagan al funcionaris a empreses privadasde totes formes estaria be q algun baixeixin els fums, al fin son treballadors publics pagats per el resto no alreves

    Respondre
  • #15 Funcionari
    (28/04/17 20:54)

    Per "privilegis": pues vas molt equivocat segur que tinc mes valua que tu: soc enginyer superior, he treballat també al privat i et repeteixo no teniu ni la mes remota idea de la situació real dels funcionaris!

    Respondre
  • #14 Eduard
    (28/04/17 19:55)

    carmen sanchez va dir..
    No soc funcionari , pero no puc admetre que diguis que els funcionaris son els culpables de tot , quan la culpa es de la política neoliberal del govern,i la manca de valors i ética a tot arreu...

    Respondre
  • #13 Termites
    (28/04/17 18:34)

    Estic fins als collons de pagar impostos per mantenir a aquesta colla de paràsits !!

    Respondre
  • #12 Privilegis
    (28/04/17 17:43)

    funcionari va dir..
    Massa privilegis tens guaperes, hauries cobrar en funció de la teva vàlua personal, no del temps que fa que treballes,com a la privada,1000 euros i si no t'agrada al carrer, no sé com tens cara de replicar.

    Respondre
  • #11 Que borde era mi valle
    (28/04/17 15:11)

    Hi ha un moment a la vida ,que toques el fons i es quan has de protestar, aqui el peis no es deu haver tocat fons , ja que la gent es sumisa i no surt al carrer sols comentaris de carrer...

    Respondre
  • #10 Marklin2
    (28/04/17 15:07)

    El superavit es gasta adalt els de abaix ens ho mirem de lluny.

    Respondre
  • #9 funcionari
    (28/04/17 15:00)

    Si no sabeu no parleu si us plau, els funcionaris ja portem més de 8 anys congelats, sense triennis, ni complements...a nivell de salari mitjà per categories estem molt més baixos que altres: bancs i asseguradores al davant... i puc dir molt mes...

    Respondre
  • #8 carmen sanchez