Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Oci

Caldea i el Museu Thyssen signen una col·laboració per vendre paquets d'entrades

El director del centre termal ha aprofitat la presentació de l'acord de col·laboració per reclamar que el casino que projecta el Govern al país s'ubiqui a Caldea
El director general de Caldea, Miguel Pedregal, i el director del Museu Thyssen, Guillermo Cervera, durant la signatura de l'acord de col·laboració

El director general de Caldea, Miguel Pedregal, i el director del Museu Thyssen, Guillermo Cervera, durant la signatura de l'acord de col·laboració

El director general de Caldea, Miguel Pedregal, i el director del Museu Thyssen, Guillermo Cervera, durant la signatura de l'acord de col·laboració

Fernando Galindo
Actualitzada 11/04/2017 a les 13:56
Caldea i el Museu Carmen Thyssen han signat aquest dimarts un acord de col·laboració per comercialitzar paquets d'entrades per accedir als dos recintes. Els promotors de l'entesa, el director general del centre termal, Miguel Pedregal, i el director del museu, Guillermo Cervera, esperen que l'oferta ajudi a desestacionalitzar les visites turístiques.

Caldea i el Museu Carmen Thyssen ofereixen, des d'aquesta mateixa Setmana Santa, paquets per visitar els dos recintes. L'entrada al centre termal i al museu costa 38 euros, i l'accés a Inúu durant tot el dia més el tiquet per veure l'exposició de quadres surt per 69,50 euros. Els responsables dels dos equipaments esperen que la col·laboració entre dues "marques potents" del país serveixi per diversificar els paquets que ara es relacionen, sobretot, amb la temporada d'esquí.

La col·laboració, diuen els promotors, "pot ajudar a desestacionalitzar la demanda". Un dels objectius que persegueixen és que l'oferta d'oci i cultura no tingui sortida només amb els paquets vinculats a l'esquí i a l'hivern, sinó impulsar les visites la resta de l'any.

"Tenim experiències prèvies, 'paquetitzar' entrades amb Cirque du Soleil, amb molt èxit, i els paquets de l'òpera amb Caldea i Inúu, també tenen un èxit considerable, per tant, tot i que no tenim previsions de visites estem segurs la unió de dues marques reconegudes proporcionarà un resultat exitós", ha augurat Pedregal.

Perquè "ja té la infraestructura muntada", Caldea és qui, de moment, comercialitza els paquets, que es poden comprar a les taquilles del centre, a la web o per via d'intermediaris turístics.

Caldea reclama el casino
Pedregal ha aprofitat la presentació de l'acord de col·laboració per reclamar que el casino que projecta el Govern al país s'ubiqui a Caldea. "És el lloc idoni, perquè tenim un local amb una dimensió perfecta i perquè el casino podria aprofitar el nom Caldea per promocionar-se", ha explicat. El director del centre termal ha insistit en els "beneficis" que tindria tant per al casino, que es podria "aprofitar de la ubicació i de la marca Caldea", com per al mateix centre termal, pel cobrament del lloguer. Pedregal ha assegurat que el futur casino "ajudarà a desestacionalitzar l'arribada de turistes al país".
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477