Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Bonet deixa SDP pel desacord en temes de "cabdal importància"

La consellera general ha presentat formalment la renúncia com a membre d'SDP i a partir d'ara formarà part del grup mixt com a independent
La consellera Sílvia Bonet al Consell General.

Bonet negocia amb SDP el repartiment de funcions

La consellera Sílvia Bonet al Consell General.

Fernando Galindo
Actualitzada 11/04/2017 a les 17:57
Sílvia Bonet ha presentat formalment a la Sindicatura la seva renúncia a pertànyer a Socialdemocràcia i Progrés (SDP). En una carta ha informat de la seva voluntat de continuar com a consellera general independent al grup mixt.

La baixa del partit de la parlamentària ha estat per "la disconformitat en temes que considera de cabdal importància pels ciutadans d’Andorra", segons ha indicat en un comunicat. Bonet ha informat que ja ha fet arribar els motius de la renúncia al conseller general amb qui fins ara compartia sigles, Víctor Naudi, i al president d'SDP, Jaume Bartumeu. 

Bonet indica: "Existeixen diferencies de criteri que resulten complicades de gestionar i que provoquen la dificultat de trobar i treballar en el projecte comú, i es per evitar posar en perill el projecte d’SDP que ha decidit deixar de formar part de la formació".

Alhora, Bonet justifica que es mantindrà com a consellera general perquè "existeixen importants projectes i compromisos en curs per donar resposta a problemes dels ciutadans, amb els quals s’ha compromès directament de forma molt important durant els últims temps i que la motiven a continuar treballant de forma intensa en el si del grup mixt", ressalta. I afegeix que "es compromet a seguir a disposició dels ciutadans defensant els valors socialdemòcrates que sempre han guiat la seva acció política a través dels principis de la democràcia, la pluralitat, el respecte, la transparència, i amb la voluntat d’assolir els acords necessaris que ajudin als ciutadans i ciutadanes a aconseguir una societat més justa i equitativa".

Tot i el trencament amb SDP, també subratlla que "manté la voluntat de seguir treballant en tot el que els uneix amb Victor Naudi" amb l'objectiu de generar el "menor trasbals" al Consell General.

Vegin a continuació la carta de Sílvia Bonet presentada a la Sindicatura:

Etiquetes
  • #11 Eva
    (12/04/17 06:43)

    No es pot tindre mes cara dura.Això se li diu traïció.

    Respondre
  • #10 karlitos
    (11/04/17 23:09)

    A Sílvia Bonet li surten ànims de tots us racons per continuar amb la cadira ......!!!!

    Respondre
  • #9 confondre el tocino amb la velocitat...
    (11/04/17 22:58)

    Pep va dir..
    El teu comentari es fora de tó, veient l' actuació s' adiu per la S. Bonet, però de cap manera hi barregis a ningú més, i molt menys a la J. Pallarés, persona brillant i preparada a la qual la Bonet no arriba ni a la sola de la sabata!

    Respondre
  • #8 Pep
    (11/04/17 22:25)

    Fes el favor de marxa cap a casa i emportat la Pallares que ja està bé de roda per Europa. Menors viatjets nenes, que ja fa pudor

    Respondre
  • #7 Jep
    (11/04/17 21:05)

    Premi OTG! (Ole tus guevos) si t escullen d una llista nacional d un partit i deixes el partit, deixes la cadira i marxes a casa. Turisme parlamentari?

    Respondre
  • #6 esquizofrenia!
    (11/04/17 20:40)

    A veure: aquesta persona marxa d'SDP i resulta que pacta amb Victor Naudi de seguir en les mateixes comissions? però no marxa per dissensions?Ara ha de deixar pas a un altra persona d'SDP!

    Respondre
  • #5 Al.lucinant!
    (11/04/17 20:36)

    Com que passa al grup mixt? En nom de quin partit? Espero que el Sindic i el Consell general cridin al ordre...

    Respondre
  • #4 cuitadana
    (11/04/17 20:17)

    Dos i dos son quatre! Ergo...Molt bé que deixi el partit si te disensions, peró doncs també ha de deixar l'escó, i el seu l'ha d'ocupar la següent persona que hi hagués a la llista. Axó de passar a ser independent, d'ont ens ho treguem???Aquí la gent es fa les lleis segons conveniencia??? O es que axó es legal i jo estic equivocada? Algu m'ho pot aclarir si-us-plau? I en nom de qui actua com independent? Va sortir per ser menbre d'SDP!

    Respondre
  • #3 Jorge
    (11/04/17 20:09)

    Aquesta xicota no feia d'enfermera?. Doncs vinga a guanyar-se les garrofes com (quasi) tothom. La Política és la pitjor de les ciències, hauria d'ésser "altruista" i no s'hauria de percebre ni un Euro. Qui vulgui fer de polític, endevant, però amb conviccions i sense remuneració. És sencillament,  et dediques a la teva feina i després fas de polític, com el qui fa teatre o ajuda a la creu roja. I el tema funcionaris, el deixo per un altre dia, que ja m'estic escalfant. Pobra Andorra!.

    Respondre
  • #2 foxman
    (11/04/17 19:06)

    Jo hagues renunciat a l'escó. 

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts