Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Balanç de detencions

Rècord mundial en alcoholèmia

L’individu es va precipitar amb el vehicle per la muntanya i va donar una taxa de 4,86 en la prova que li fan fer a l’hospital
La policia va detenir un home que conduïa amb una taxa de 4,85 grams d’alcohol per litre (g/l), la xifra més elevada registrada al món. La policia va detallar al Diari que dilluns 20 de març l’home, un resident de 52 anys que conduïa un cotxe amb matrícula del Principat, va patir un accident a la carretera secundària CS-310, al punt quilomètric 240, entre l’Aldosa i la Massana. L’individu va sortir sol de la carretera a les cinc de la tarda i va caure per la muntanya. Quan van arribar els efectius policials es van adonar del seu estat d’embriaguesa
  • #10 karlitos
    (28/03/17 19:59)

    Una bomba incendiaría legal i a la venda per tot arreu, pitjor que el tabac i politics corruptes.......! Això es terrorism....!

    Respondre
  • #9 Reflexió
    (28/03/17 18:01)

    La gent beu quan està contenta,té problemes o és alcohòlica. Aquí, tenim la costum de riure i fer gràcia de tot.

    Respondre
  • #8 Larios
    (28/03/17 15:33)

    És la única cosa en que Andorra pot fer un rècord mundial, a part de la mediocricitat dels nostres polítics! felicitats

    Respondre
  • #7 mil
    (28/03/17 13:50)

    Proposo que a l'infractor se li faci un homenatge i se li dediqui el nom d'un carrer.

    Respondre
  • #6 Campio
    (28/03/17 13:35)

    Llastima que no sigui disciplina olimpica.

    Respondre
  • #5 Per fi
    (28/03/17 11:10)

    Per fi batem un record! Visca Andorra.

    Respondre
  • #4 ELISA
    (28/03/17 10:36)

  • #3 Olé
    (28/03/17 10:31)

    Aqui hi ha nivell.

    Respondre
  • #2 record
    (28/03/17 09:11)

    Au, al llibre Guinness beer, doncs.

    Respondre
  • #1 Guinnes
    (28/03/17 08:22)

    Crec que Andorra està batent tots els rècords mundials, fins i tot podríem sortir al llibre Guinness com l'únic país del món que basa la seva economia en l'alcohol i el tabac, quina mena de societat esperem tenir llavors?Som el país que més tabac i alcohol consumeix per habitant, d'alguna manera s'ha de reflectir.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts