Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
salut

Acord amb la Generalitat per formar personal sanitari

Els empleats del SAAS es podrna formar a Catalunya.

Acord amb la Generalitat per formar personal sanitari

Els empleats del SAAS es podrna formar a Catalunya.

Fernando Galindo
Actualitzada 19/03/2017 a les 06:47
El SAAS ha arribat a un acord de col·laboració amb el departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per promoure i impulsar un cicle formatiu de grau mitjà d’emergències sanitàries i la qualificació professional del personal treballador al sector sanitari. El conveni, que es va signar l’octubre de l’any passat i ha publicat aquest any el Diari Oficial de la Generalitat de Catalu-nya, permet que els treballadors del SAAS puguin cursar el cicle d’emergències sanitàries de forma flexible mitjançant la matrícula per mòduls o unitats formatives soltes.
Alhora, autoritza que la formació es pugui dur a terme en modalitat d’educació no presencial, a través de l’Institut Obert de Catalunya, i en la modalitat presencial en altres instituts aptes. El personal mèdic que realitzi el curs obtindrà el reconeixement acadèmic de l’experiència professional. L’acord contempla un seguit de mesures flexibilitzadores per als empleats andorrans, com ara servei d’assessorament, oferta a col·lectius singulars i reconeixement acadèmic dels aprenentatges assolits mitjançant l’experiència laboral.
A més, el departament d’Ensenyament es compromet a promoure que els instituts que ofereixen aquest cicle acceptin incorporar els treballadors proposats pel SAAS també en l’oferta de formació professional. L’acord serà vigent des d’aquest curs acadèmic fins al curs 2019-2020.
Etiquetes
  • #8 eliminar el que no serveix
    (19/03/17 23:22)

  • #7 bucle d' errors ad infinitum
    (19/03/17 22:09)

    Aqui no tenim memoria, nomès anem repetin errors i fugint cap endavant. Sembla haver- hi una greu desconnexió entre qui pren decissions i la realitat del pais. D' altra banda, fa anys que s' hauria d' haver clausurat l' escola d' infermeria ( mai s' hauria d' haver muntat), que costa un dineral al pais i ja es un mercat saturat(que no s' ofenguin els professionals, que em mereixen tot el respecte, obviament estic parlant de decissipns politiques).El SAAS no sap on va, i ens gastem diners en futeses en comptes de solucionar lo autenticament important, i després l' unic que se' ls ocurreix a tots aquests mediocres es apujar les cotitzacions i els impostos, que mai podrán eixugar les desfeyes econòmiques generades per la seva incompetencia.

    Respondre
  • #6 Julia
    (19/03/17 20:11)

    Fa 30 anys les infermeres andorranes eren caps de departament als millors hospitals catalans i francesos. Avui ni les bones formadores catalanes volen pujar a la UDA.

    Respondre
  • #5 Venuts
    (19/03/17 18:53)

    Estem sent espanyolitzats a ritmes gegantins, penso com el num.2

    Respondre
  • #4 andorrana
    (19/03/17 14:17)

    Pareu de fer bestieses!!!Penso com el nº3!!!

    Respondre
  • #3 Infermeria
    (19/03/17 12:44)

    H2O va dir..
    A la universitat d'Andorra,no hi ha l'escola d'infermeria? no tenen l'hospital Meritxell per pràctiques?nosaltres mateixos estem menyspreant tota la formació rebuda a Andorra,quin desastre i quina pena.

    Respondre
  • #2 Andorra
    (19/03/17 09:13)

    Que MACU ! Cada dia estem més venuts ! Que queda de l'Andorra autèntica ? Dels valors reals que son fruits d'un equilibri entre França i Espanya ? Acabarem essent pixapins andorrans. 

    Respondre
  • #1 H2O
    (19/03/17 07:57)

    En canvi , vas a la universtitat d'andorra a estudiar enfermeria i aquest titol nomes serveix per andorra i frança. Govern d'Andorra i universitat segueixen venent el producte com si fos universal, i en realitat no fan res per a que es reconegui a altres paisos.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts