Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Martí confia en Jover per ocupar Exteriors

Els canvis al Govern previstos per a final de mes topen amb la dificultat per incorporar un nou membre per a Exteriors i Martí es remet a membres del gabinet.
El relleu de Gilbert Saboya al capdavant del ministeri d’Exteriors li està comportant a Toni Martí més dificultats de les previstes. La negativa de tots els candidats als quals s’ha dirigit per incorporar-se com a nous membres del Govern ha fet que variï d’estratègia i que intenti solucionar la qüestió a partir de canviar les atribucions dels ministres que formen part de l’executiu. La primera alternativa va ser la de la titular de Medi Ambient, Agricultura i Sostenibilitat, Sílvia Calvó, però davant la seva negativa inicial el cap de Govern confia ara, segons fonts properes a l’executiu, que Èric Jover
  • #8 Govern al.lucinant!
    (15/03/17 00:31)

    Que Deu ens agafi confessats! Andorra quo vadis?

    Respondre
  • #7 Urukrod
    (14/03/17 22:12)

    Els polítics ens haurien de demanar el que pensem perquè al final som nosaltres qui els hi paguem el sou i son, d'una certa manera els nostres empleats i al nostre servei. No tinc cap pietat per aquesta gent, ja que ningú els hi demana d'estar al lloc qu'estan i al final els tolerem. El qui paga mana ! Estic fart d'aquest món polític ! M'hauré de forçar a votar la propera vegada i el faré sense ganes, vist la fauna política que tenim ! 

    Respondre
  • #6 Pepita
    (14/03/17 08:17)

    Per portar una cartera com la d'exteriors cal tenir certa experiència i que jo sàpiga no té cap. Sembla una carrera d'obstacles, en comptes d'una elecció assenyada aquest ministeri, que a sobre és dels més importants. Caldrà buscar entre persones amb experiència en temes internacionals i no com si fos una partida d'escacs moure peça. 

    Respondre
  • #5 pere
    (14/03/17 08:08)

    En aquest pais qualsevol pot fer de qualsevol cosa. Bastant vergonyos. De totes maneres Andorra no es mes que un petit poble, aixi que aquests carrecs altsonants sobren.

    Respondre
  • #4 juanito
    (13/03/17 15:41)

    jo no entenc com en aquest gran partit que ha salvat andorra fins ara i que la continua salvant, com es fa que han d´agafar un ministre d´aqui per posar-lo alla?? jo pensava que hi ha una multitud de persones que son mes que qualificades per portar qualsevol ministeri. no que nomes tenen 3 persones que han de ficar-les per tot arreu. hmmmm...... que fariem sense aquestes poques, pero valentes persones? no funcionaria aquest gran pais. gracies a deu que les tenim, gracies a deu, quina sort...

    Respondre
  • #3 Andorra el meu país
    (13/03/17 12:54)

    Qualsevol farà la feina tant malament com el predecessor. Fins i tot posaries un paleta que ho faria millor ! 

    Respondre
  • #2 Ministrils
    (13/03/17 11:44)

    El pito pito de qui és, del diari o del Martí perquè clar, diari donava per fet que seria o Imma Tor o la filla de l'Ubach, després deixar clar que serà Sílvia Calvó, ara el noi dels formatges que suposo que sent cap de la diplomàcia entrará de ple en la lluita per ser candidat... bufff quina pena i quina pudor i si el saboya plega, que plehgui de tot. Qué ès això de fer-li cartera a mida?!!!

    Respondre
  • #1 Toni
    (13/03/17 11:01)

    Perquè ningú vol la cartera, és una patata calenta que deixà l'actual Ministre?

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts